*sommerbris* Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Gjør d egntlig veldig ofte, men d som er så snodig er at jeg ikke blir glad når jeg finner d ut i drømmene... blir bare engstelig og vil ha vekk magen...! Hva i huleste skal d bety???
mell85* Gravid! Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hææærlighet det var det eg og drømte i natt! Eg drømte at eg såg meg sjølv frå siden i speilet, og at magen såg snodig klumpete ut.. det var ikkje helt riktig for å seie det sånn. Så hadde eg ikkje tatt graviditets test, men magen hadde blitt så stor at eg viste eg var gravid siden eg kjente sånn liv inni der. Så hadde eg ikkje fortalt det til so mange endå, men alle må no ha sett det so stor magen min var i drømmen :-) Eg husker ikkje ka følelse eg hadde i drømmen. Husker ikkje om eg var lei meg eller gla.
*sommerbris* Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Må si man har bra livlig fantasi i drømmeland!! =D En gang datt jeg ned fra himmelen, høygravid, rett ned i et låvetak som var dekket av gress;) hehe... D var sykt d!!
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Hei jenter Jeg er ingen drømme tyder, men jeg har hørt at når man drømmer at man er gravid, tyder det på at en ny start er underveis, eller en tanke i underbevisheten holder på å trenge seg fra. Så man kan si drømme er svangerskapet til en ny tanke, tankesett. Men veit ikke hvor seriøst enn skal ta slikt. Men til meg har det ofte stemt, har drømmt ofte jeg har vært gravid, noen ganger har jeg født under drømmen uten å finne igjen babyen min, det veldig frustrerende drømmer, men det er ofte når jeg prøver å rømme unna ekkle beslutninger og tanker. Drømmer henger ofte sammen med underbevisheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå