Gå til innhold

Skal man tro på billig tester???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok test på torsdag med svak strek og en på fredag og ikke strek. Videre tok jeg en på lørdag kveld med svak strek, en i dag morrest med svak strek og en nå på kvelden med svak strek. Dette må da være riktig, selv om jeg aldri har brukt billig tester før.

Har IKM 6 Juni.

Hvor sterk skal denne streken være på de, på nett siden står det jo at det må være farge på streken.

Phuuuu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såg tydlig forskjell på negativ test og positiv test jeg ja.selv om streket var svakt så var det tydelig ett strek:)

våger meg på å si gratulerer jeg da!! :)

Skrevet

jeg kan ikke så mye om de el testene,men je kjøpte noen fra billig tester en gang,sånne strips. Og de var je ikke fornøyd med,for det kommer ofte opp to streker på dem,men de må være en viss styrke på dem,så jeg synes de var vannskelig å tyde.

Men da jeg kjøpte clear blue digital var det kjmepe enkelt.

Der setter du en strips inn i en base,så må den ligge noen min,også kan du lese av svaret..da kommer det opp et bilde av et egg om du har el. Derfor MYE lettere å tyde..da slipper du å se på disse strekene hele tiden.

Du får kjøpt disse testene på billig-tester eller på apoteket.

lykke til:)

Skrevet

Håper håper men når det er en svak strek som kommer ca 8 min etter men som sagt er den veldig svak da. Men den som var negativ var blenda.

Skrevet

Gjelder graviditet dette her da, ikke EL.

Skrevet

UNNSKYLD.... Beklager såå mye...leste litt fort jeg:)

Skrevet

hmm..dette lurer jeg også på..jeg å har ikm rundt6-7 juni..har testet positivt 3 ganger nå 1 igår,å to idag.. billigtester...det er svak strek,men ser godt at det er strek...tørr ikke tro på de enda...så må vel kjøpe en på apoteke etter ikm..men..huff..ikke enkelt dette...de har ikke slått ut me positivt før,men da har jeg heller ikke vært gravid..i dont know:)

Skrevet

Da jeg var gravid sist, testa jeg med billig tester strimler (de billigste). Da fikk jeg en tydelig rød strek...Men jeg var 16-17 dager over ikm...

Høres lovende ut for dere to, og lykke til med videre testing!!

Skrevet

ups, mente 16-17 dager etter el!

Skrevet

ja håper vi begge er gravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...