Gå til innhold

Hvor mye sover bebisene deres på 6-7 mnd på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jenta mi sover litt lite, jeg... hun sover som regel 2-2 1/2 time. Noen ganger innimellom 3 timer, men det er som regel max, og skjer kanskje 1-2 ganger pr. uke.

Er ikke det litt lite for en på 6 1/2 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 5,5 mnd og har sovet lkt det du frteller siden hun var 3 mnd, og 9-10 timer om natta. dvs mye aktivisering her i gården ...

Skrevet

Jenta mi blir strax 7 mnd. Hun sover 1- 1 1/2 time tilsammen på hele dagen hun, så synes d hørtes mye ut med 2 1/2 jeg.

Skrevet

mie sover vel maks 2timer, fordelt på tre dupper.

våkner klokken seks om morgningen, så halv ni tar hun en liten lur på 30min, så i halve 11 11tiden sover hun KANSKJE en time, også en liten lur til rundt klokken 15.

også er det natt kl 18.30

Skrevet

Guttebassen sover kanskje 2 timer på dagen. Fordelt på 2-3 dupper. Av og til blir det opp i 3 timer. Han har en natt på 12 timer da, minst.

Skrevet

godt det ikke bare er min unge som ikke sover så mye, trodde nesten jeg gjorde noe galt jeg! Men så lenge de er blide og fornøyde er vel alt bra...

Skrevet

Syns du er heldig jeg! Snuppa mi på snart 8 mnd sover som regel 30 min i løpet av dagen. Er jeg heldig kan hun kline til med en time! Dette har hun gjort fra hun var 3,5 mnd. Før det sov hun 4 timer i strekk.... Om natta sover hun rundt 12 timer, med en liten "puppsup" rundt kl.5. Skulle nok ønske hun kunne sove litt mer. Med en 3-åring hjemme i tillegg er det nok å finne på....Ellers er hun blid og fornøyd, aktiv og ikke overtrøtt. Flere som har små som nesten ikke sover? Førstemann var IKKE slik.

Skrevet

Ja, da er det ikke så ille alikevel da skjønner, jeg:) Jeg sammenligner nok litt med eldstemann, som sov mye. Han sov jo to timer på dagen da han var 2 år:)

Men, hun er jo stort sett veødig blid og fornøyd da, så da er det vel sikkert nok for henne...

Skrevet

Lillegutt her er 6 mnd, og sover ca 3-4 timer om dagen fordelt på 2-3 dupper. Natta er som regel fra 19 til 06. Så sover han ofte 0830-10, 12-14 og 1630-17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...