Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei! Samboeren var for åtte år siden sammen med ei jente,rett etter at det ble slutt så var hun brått gravid,men nekter på at det er sambo sitt barn....Det må legges til at mest sannsynlig så hadde hun to seriøse forhold samtidig (trodde gutta) min sambo prøvde den gangen å få en farskapatest men jenta nektet,og litt etter fikk sambo seg ny kjæreste og hun nektet han igjen å finne det ut fordi HUN ikke ville vite..... Men over til det jeg lurer på : Kan han fortsatt kreve en test??? Og hvor gjør han dette?? Vi vet liksom ikke helt hvordan vi skal gå frem....Og jeg er villig til å støtte han gjennom dette,han tenker mye på det.......Er jo ikke det at han skal komme å rote opp i barnets liv....Men både han og barnet har jo rett på å vite det hvis det er han som er far.....Også med tanke på søsken.... Håper noen her kan hjelpe med svar På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 JEg mener han kan dra til trygdekontoret og si at han mistenker barnet er hans.. TK ordner da en DNA-test hvis det ikek er noen far som står på papirene. Trygdekontoret er veldig ivrige på å få en far på papirene. Må være vondt å gå rundt å ikke vite.. Håper alt ordner seg for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå