Mamma'n til lille David Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 I morgen begynner jeg på min siste uke her inne på 1 trimester, og det skal bli utrolig godt å komme seg videre til 2 trimester Flere som blir med meg? Dere som er kommet omtrent like langt, hvordan har dere det? tenker litt på både fysisk og psykisk Hadde vært fint å høre deres erfaringer så langt. Sånn som jeg føler det nå, begynner jeg å glede meg mer over svangerskapet. føler faktisk at frykten for at noe skal gå galt er blitt mindre nå som jeg kommer meg lengere bort fra faresonen. Jeg har slitt mye med spesielt kvalme og tretthet, noe som har gjort det vanskelig for meg å konsentrere meg midt i eksamenstida på skolen. I morgen er siste eksamen, og det skal bli godt å bli ferdig sånn at jeg endelig kan slappe ordentlig av. Fra å ha hatt kvalme konstant gjennom dagen har det minket til å bare være kvalm om kvelden - dette er utrolig godt og jeg kan endelig være litt sosial på dagtid. Trettheten er fortsatt tilstede og må ta det rolig for å ikke bli helt utslitt. Har fortsatt stikkinger i sidene og litt menssmerter i ryggen. Brystene er ømme spesielt brystvortene. Er også blitt plaget med KVISER på ryggen, av alle plasser.. synes det ser skikkelig ekkelt ut... har aldri vært plaget med kviser, så dette er uvant for meg. Innlegget ble litt langt
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Så fint å høre at du greier å glede deg mer over graviditeten. Jeg vil bare ønske deg lykkje til videre på 2. tri., selv må jeg vente noen uker til før jeg kan slå følge med deg! Men vi ses forhåpentligvis der inne om ca 5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå