Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 nå har jeg gådd ca 3 mnd med kvalme og vært veldig svimmel. når jeg blir svimmel,kommer det uansett tidspunkt på dagen. og da bli det sånn at jeg må sette meg ned.. og blir automatisk kvalm samtidig. når jeg tenker meg tilbake hadde jeg ganske vont i brystene noen uker etter kvalmen og svimmelheten kom..og har hatt veldig vont i korsryggen.(lik menssmerter)+ at jeg har vont på begge sidene av midten på magen.(har det fortsatt) har hatt mensen men ikke samme som den vanlige.. og ikke fult så mye. slutta på p-pilla for ca 3 uker. siden.men er usikker på om jeg har hadd pause fra den tidligere. for ca 2 uker siden bestemte jeg og samoeren for å få oss barn.. og gjore det i rette tiden. (flere ganger å flere dager) nå tror vi at jeg er 2+3, men bynte å tenke på at jeg kanskje kunne være gravid fra før av. siden alle disse symtomene.. men er det sånn det skal være? kan jeg være gravid fra før av.? jeg har klaget mye på at jeg har lagt på meg litt, og det forsvinner ikke uansett hvor mye eller langt jeg går. magen ser litt oppblåst ut og er hard.men ikke feit, akkurat som det er en kul mitt på magen(ligner litt på magemuskler) men er nokk ikke det heller. høres dette ut som at jeg er gravid:)? ps: skal prøve å få tadd graviditets test på tirsdag.. har ikke tolmodighet å vente såååå lenge..
Måånestråle Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det er vanskelig å si, gitt! Det første jeg ville gjort er å ta en graviditetstest. Og hvis den er positiv (håper det!) så ville jeg bestilt en time hos legen, og nevnt bekymringene dine for ham. Så kan han evt følge opp for å sjekke om du er kommet lenger på vei. Han kan både sjekke størrelsen på livmor (det kan gjøres ved en gynekologisk undersøkelse) og så kan han evt sende deg til en tidlig ultralyd. Ønsker deg lykke til med testingen!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Sier det samme som måånestråle over her...Har selv vært gravid i 3 mnd men visste det ikke... Men med tanke på at du har gått på pilla så er det lurt at du får sjekket ganske fort, i tillfelle skummle ting... men håper alt er bra og at den er pos da..=o) du får komme med oppdatering=o) Lykke til
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 åh tusen takk:) føles bare ut som en evighet til. er så utrolig glad for at jeg har sluttet å røyke for 5 mnd siden og har ikke hadd alkohol i kroppen ca 4,5 mnd siden:) du er en engel som svarte måånestråle:)
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 er det veldig ille om jeg er gravid og gådd på p-pillen da? uff jeg har tengt å tengt på dette å er både spent og beskymra.. tusen takk for svar *BabyCakes*
mammamor82 Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Jeg fikk en slags blødning på dag 44 i syklusen, noe som var litt sent, for jeg var nesten sikker på at jeg var gravid. Det har vært en rer mens for jeg blødde litt i 2 dager siden har det blitt bare litt blod og på dag 4 i mensuka bare litt brunt. Jeg pleier å blø i 8 dager og ganske jevnt. Var det slik med dine blødninger? Er SÅ spent om dagen. Jeg vil men tør ikke tro at jeg har en spire......
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 dette er kjemperart.. for jeg har også 8 dager mens, men sist hadde jeg ittelitt blødning de 2 første dagene ,så hadde jeg en dag pause fra det, så kom det litt igjen.. det var brunlig..ruker ob så det kom are litt brunt på den.. åh krysser fingrene for oss begge..kjenner det kriler i magen...
mammamor82 Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Burde vel ikke bruke ob har jeg hørt, derfor holder jeg meg unna den nå..... når skal man evt tørre å teste??? Er bedt i lag til helgen så tenkte å teste lørdag morgen, men det er så LENGE til. Krysser alt for oss begge xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 uff ja jeg vet jo det da..men liker ikke bind..hehe.. uff vet ikke..skal teste i morgen eller tirsdag siden jeg kan være 3 mnd på vei, men ingenting er sikkert. hvis det er negativt må jeg teste meg 16 juni.. håper såklart at den viser gravid nå.. åh da blir jeg sjeleglad. skal på jobb i morgen..hehe lurer på om jeg klarer å holde ut:p når sjefen har et barn på 2 uker.. xxxxxxxxxxxxx klem
mammamor82 Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 Håper du er gravid, og hører gjerne fra deg!!! Siden vi har hatt litt samme greia. Håper indelig at det er en spire i magen din! Følger spent med.... lykke til xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klem
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 åh jeg håper du også er det mammamor82 ! er kjempespent på dine vegne jeg å. det første jeg blir å gjøre er å skrive inn her..så dere blir nokk ikke kvitt meg så lett;) må få høre fra deg og.. masse lykke til:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 1000 klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå