Gå til innhold

tirsdag begynner jeg på acomplia


gullgutten_min!

Anbefalte innlegg

Fikk endelig brev fra legen min på lørdag, med resept på acomplia. så nå håper jeg at ting vil ordne seg for meg! har hatt noen tøffe måneder nå med tunge tanker!!

 

så da er jeg spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja det vil jeg gjerne! har du merket noe spesielt m tanke på bivirkninger/ virkninger.... Og har du gått ned noe da etter nesten en hel uke?

er så spent jeg nå om det vil gi noen etterlengtede resultater. Skal til legen min for kontroll før jeg får ny resept. er kjempespent.

 

Ha en super kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynnte på acomplia for over 2 uker siden, og har ikke gått ned et gram.

Men legen sa at jeg måtte være tålmodig. Det kunne gå lang tid før det virket.

Kan ikke reductil pga bivirkninger, men acomplia er det ikke problemer med.

 

Skulle bare ønske jeg gikk ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! får håpe legen din har rett. at vi vil se resultatene på sikt!! jeg har jo ett håp om å gå ned noe hver uke.. for jeg håper jo at disse skal hjelpe meg til å få bort søtsuget og trangen til hele tiden å putte noe mat eller snop i munnen!!!

 

Og at dette kan gi meg den ekstra dytten som jeg ikke har klart å finne!!

 

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt acomplia i 3 måneder nå, har gått ned 7 kg. Det går sakte men sikkert. Søtsuget er borte, men det å stappe noe i munnen er noe psykisk en må jobbe med. Jeg er veldig godt fornøyd, håper du også blir det. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da du!

Jeg begynte på tabl igår, og har faktisk merket idag at søtsuget og lysten på å stappe noe i munnen er borte! mulig det bare er tilfeldig, men om det ikke er det så er det helt supert! Men dette er liksom siste sjansen til å klare gå ned disse 20kg.... så må bare være flink nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du noen bivirkninger ? Jeg sliter med "morgen kvalme" hvis jeg har sovet lite eller står veldig tidlig opp. Så koliderte acomplia med p-pillene så de måtte jeg skifte. Ellers har jeg ikke merket noe annet enn posetive virkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke merket noen bivirkninger!! bare gode virkninger!! har null søtsug!! og tenker ikke på mat slik jeg vanligvis pleier! det stoppet faktisk 2.dagen!! så igår var sånn sett en rar dag! gikk nesten å tenkte på at "nå bør vel jeg ha lyst på noe snart vel" !!! Men neida!! Så jeg skal snik veie meg i morra! jeg er jo så utålmodig at det er helt utrolig! men skal jo tross alt ned 20 kg!! så blir lenge før jeg er ferdig!! Men hittil er jeg veldig fornøyd!!

Håper det fortsetter slik og at det ikke bare er tilfeldig!

 

ha en super dag videre i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en liten snikveiing idag. dag 4 og ned 1,6kg!! lykken er stor her!! men nå har jeg jo litt å ta av da!! men da går det i riktig retning!! sikkert lettest med de første kiloene, men det er også de som motiverer meg mest!!

 

er så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...