mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kommer mest sannsynlig ikke, for blir nok satt igang i morgen, men kommer hvis jeg ikke har "poppet" enda..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2007 Ja, da får jeg garantert ikke kommet på onsdag.. Skal igangsettes onsdag kl 08.00..
Mone snart3barnsmor Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 så bra da... endelig kommer hun... var jente ja.. hmmm glemska meg.... masse lykke til da.... må komme å vise henne fram en gang da.. kanskje på peppes på onsdag eller blir det for kjapt.. lykke til jaffal... klææææm
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Tja, de har tidligere sagt jente, men for noen uker siden sa legen gutt, så da blir det utrolig spennende å se hva det blir.. Nesten for spennende, spør du meg..
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Wow, ja, det blir spennende ja.. Blir spennende å høre hvordan det gikk og om det ble jente eller gutt!! Jeg og Mone83 kommer på Tobias i kveld mest sannsynlig.. Jeg er avhengig at kællen er ferdig på jobb før, hvis ikke må jeg dra med sønn min på fotballtrening.. kommer han hjem før 17.30 , ja, da kommer jeg på Tobias! Noen fler?? Hilsen Marianne med september baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå