Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 ..har jo vært så mye snakk om det her i det siste. har aldri sett en omskjært..
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Knull en jøde, muslim eller fyr fra Latin-Amerika, om du er riktig heldig, så finner du det ut.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Som en erigert penis, bare at den ikke er erigert. Altså, penishodet er synlig hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 ah skjønner. Har ikke særlig lyst å knulle en muslim eller jøde. ellers takk. tror ikke mannen min hadde blitt glad for det heller
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 kJØP PENISATLASET TIL ESBEN ESTHER!! UPS CAPS LOCK
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 er dette en omskjært penis: http://www.babyboy.info/s-maps/penis.jpg
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Men stakkars gutter som må lide hele livet fordi foreldrene synes det ser finere ut. Heldigvis er omskjæring av gutter en trend på vei ut selv i de vakre menneskers land (USA).
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 At voksne menn ikke kan huske at de ble omskjært, betyr ikke at de ikke led da det ble gjort.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 Jeg mener å ha lest at bedøvelse er med i bildet. Jeg vet ikke...kanskje det ville lønn seg å spørre en som er omskåret i voksen alder.
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. juni 2007 #15 Skrevet 3. juni 2007 Opp til 96 % av små gutter i USA får ikke bedøvelse før omskjæring...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #16 Skrevet 3. juni 2007 samboeren min er omskjært. Jeg synes det er finere og renere enn ikke omskjært. Noen her sier at "stakkers menn som må lide resten av livet"....de lider ikke, kjenner jo ikke noe til det i ettertid. Min samboer husker hendelsen og tenker ikke akkurat tilbake på det med "fryd". Det var jo vondt da. Han ble omskjært i sitt hjemland som 5 åring...-uten bedøvelse! Men sånn var det der da, og sikkert ikke så mye annerledes nå heller. Men sånn som her i Norge, omskjæres babyene som regel som nyfødt med bedøvelse. Jeg og samboeren min snakket faktisk om tema for bare noen timer siden. Jeg sa at hvis vi skulle ha barn så ble det ikke snakk om omskjæring av en evnt, sønn. (jente er helt uakseptabelt å omskjære...også i hans øyne) Ifølge forskning så er det også mindre smittefare med tanke på kjønnssykdommer og hiv for dem som er omskjært.
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. juni 2007 #17 Skrevet 3. juni 2007 Anonym, anbefaler deg å lese innlegget mitt om omskjæring. Det er laaangt, men det står ting der som totalt opphever de positive(?) sidene ved omskjæring.
nickoline og supermann Skrevet 3. juni 2007 #18 Skrevet 3. juni 2007 Som en mannetiss i stiv tilstand. Hodet synes hele tiden. blir aldri en sånn slapp skinnfille..........ha ha..........supersexy synes jeg!
nickoline og supermann Skrevet 3. juni 2007 #19 Skrevet 3. juni 2007 Har aldri hørt om en mann som har lidd av å bli omskjært. De jeg har kjent har vært stolt av det!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #20 Skrevet 3. juni 2007 Ble omskjært for snart to år siden. Dette var på grunn av at veldig trang forhud, og at følsomheten var så liten at bare ca hvert tredje samleie førte til utløsning. Dette var dårlig siden vi prøvde å få barn. Det var også problemer med renhold av penis. Etter omskjæringen ser ikke penis så veldig flott ut, siden kirurgen prøvde å lage en ny forhudsstreng. Denne er ikke like fin som de originale men jeg får iallefall utløsning hver gang jeg har samleie. Som en bonus fikk vi også et barn.
Northernlights Skrevet 3. juni 2007 #21 Skrevet 3. juni 2007 Det lurer ikke jeg på,nei. Det har jeg visst i mange år,nå. De fleste amerikanske menn er omskjært.
♥Prinzessin♥ Skrevet 4. juni 2007 #22 Skrevet 4. juni 2007 Nei, nickoline, selvsat har du ikke hørt om det. De fleste blir omskjært som barn og husker ikke inngrepet. Det betyr imidlertid ikke at de ikke led da det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå