Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har absolutt ingen livsglede. Det er sol og finvær ute, og jeg sitter her inne. Jeg gidder ikke gå ut i solen og sette meg, gidder ikke gå en tur med jenta mi, gidder ikke legge meg på plenen i sola. Jeg gidder ingen ting. Jeg vil helst bare spise hele tiden. Fordi jeg kjeder meg. Og da må det være mikromat eller noe slikt som lager seg selv. Gidder ikke lage skikkelig mat heller. Alt er et ork. Jeg er trett og lat, tung i kroppen og lei hele tiden. Jeg KJEDER meg, men finner ikke noe jeg har lyst til å gjøre. Grille, dra å danse, gå tur med gubben og jenta vår... Ingenting frister. Kunne tenkt meg å legge meg på sengen i mørket meg en grandiosa eller noe. Alt jeg gjør er et ork, og jeg tvinger meg til det. Jeg bare gleder meg til dagen er over. Er det slik for dere andre?
Learning to fly Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jada, mange ganger:) Tenker at jeg er en lat person. Jeg livner skikkelig til viss jeg endelig får jgjøre noe spennende, f.eks planlegge og reise på ferie. viss noe nytt skjer, viss jeg får innfall om å ommøblere stua, eller andre ting. Får også energi av å gå på "syklubb" med veninnene mine. Når jeg har gjort slike ting, har jeg energi og livsglede i mange dager, avogtil uker. Så må jeg "komme" over noe nytt spennende. Hjelper å handle noe fint til meg selv elle rtil huset også. Viss ikke noe skjer, så blir jeg slik du beskriver...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Ingen slike ting funker for meg. Jeg gidder jo ikke gjøre noe. Gidder ikke finne på noe med venner, gider ikke dra på shopping, gidder ingen ting. Noen ganger (som f.eks i går) var vi sammen med masse venner og liksom hadde det gøy. Fikk ikke mere livslyst av det heller nei. Ellers sitter jeg bare inne hele tiden. Gubben "tvinger" meg med på en liten spasertur i solen med jenta vår, men jeg vil hare hjem hele tiden, og syter og klager firdi jeg ikke gidder å gå mer. Det hjelper ikke komme over dørstokkmila heller. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå