MortilMaiken Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Setter opp ett nytt treff på Jessheim jeg! Hadde vært litt fint å se hvor mange som hadde tenkt seg å komme. Sånn at jeg får bestilt noe bord til oss. Hilsen endelig!!! (Jeanett)
Tigerlilly84 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hei, er nesten ny her. Kunne godt tenkt meg å vært med men har desverre eksamen den 7. så passer litt dårlig den dagen, men er med neste gang hvis det blir noe
MortilMaiken Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 det går så bra! du får ha lykke til med eksamen. så får du se etter neste treff!!
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har eksamen i Volda (utpå Sunnmøre) den 6. så blir litt vanskelig... men kunne virkelig tenkt meg å komme, så jeg blir kjent med folk. Jeg hører egentlig til på Gjøvik/Lillhammer-BIM-treffene da, men arti med forandriing ;-p Vi får ta det en annen gang... Vet godt hvor Peppes på Jessheim er ihvertfall...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg jobber desverre alle dager.. Så kun kveldstid som passer for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå