Gå til innhold

Fler som venter nr 5 her?

37 år og 5 barns mamma;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter min nr. 7 tilsammen har vi 9 barn mannen hadde 3 fra før og jeg hadde 4 , sammen har vi 2 små jenter og venter en liten 2. januar. De 4 første mine er 26, 23,5, 22, og 20 hans er 26 , 24. 19. De to jentene våre er 5, og 4 . Vi har dessverre også mistet 3 ganger men nå ser det ut til å gå bra, vi gleder oss kjempemasse. Har også 2 barnebarn og det tredje kommer i juli gleder oss til dette også. Det er veldig spesielt å selv ha barn i magen samtidig som man er bestemor til snart 3. Dette var bare en liten oppdatering fra meg Hilsen Viny

Annonse

Er i tenkeboksen for nr 5 eller for meg føles det som nr 7...Vi mistet tvillinger for et par år siden midtveis i svangerskapet. Har fått et barn til etter det og det har vært en ganske tøff tid pga sykdom. Men etterhvert har jeg kjent mer og mer at jeg ønsker et barn til.

Jeg er usikker på hva motivasjonen min er - om det er et "rent" ønske om et barn til, eller om jeg på en eller annen måte prøver å fylle tomrommet etter de vi aldri fikk. Hvis vi skulle prøve på nytt vet jeg at det vil bli mange bekymringer. Har hatt to tidlige aborter også og føler vel ikke at jeg har statestikken helt på min side i så måte.

Men altså - jeg lurer litt på hva dere tenker i forhold til å få såpass mange barn. Hva er drivkraften og motivasjonen? Klarer dere å sette ord på hva det er som gjør at dere ønsket flere ?

Jeg føler meg svært priviligert som har fire fine unger rundt meg hver dag. Og nesten litt grisk som ønsker meg mer.. men likevel...tanken er der, og det er en liten sorg ved tanken på at vi kanskje ikke skal få flere.

Hei.. Jeg venter min 6., jeg har 5 fra før og mannen min har 3 fra før, så teknisk sett er baby nr 9 som kommer her i huset. Har termin i oktober, og vi gleder oss skikkelig alle sammen.. Ungene vi har fra før er mellom 17 og 3 år, seks gutter og to jenter.... ;-)

Dette er vår "grand finale"...

Jeg venter mitt barn nr 5. Ikke planlagt i det hele tatt. Har jenter på 16, 12 og 4 og en gutt på 2.

Det er godt å se det er flere som har så mange barn! Min mann er far til de 2 minste og baby i magen selvfølgelig.

Jeg har litt merkelige følelser for dette svangerskapet, fant det ut i uke 12, gravid med hormonspiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...