Gå til innhold

Noen fra Vestfold her??


kariuss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er fra Nøtterøy, og har termin 6 februar. Første gang jeg er gravid, så jeg er både overlykkelig og spent:-)

Du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, første gang. Vi bor på Vear. Samboer er fra nøtterøy, og vi bodde i vestskogen en liten stund.. hvor på nøtterøy bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på Nøtterøy, og vi har ei jente på 3 år fra før av. Det er ei til her inne som også er fra øya;) hehe.. *sladrehank*

 

Gamle er dere da?

 

Tenkt dere på bim-treff etterhvert? Regner med at jeg henger meg på snart. Hadde ihvertfall veldig mye glede av de treffene sist jeg var gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34, og bor på Skallestad.

Har tenkt meg på BIM-treff. Høres skikkelig gøy ut.

Jeg er som sagt gravid for første gang og temmelig fersk i gamet.

Tenkte meg å gå på BIM-treff etter sommeren. Når er det valig å begynne på BIM-treff??

 

Når har dere termin.

 

Lykke til meg bryllupet 7 juli:-) Jeg giftet meg 24 juni i fjor:-)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg bor på husvik å er gravid med første mann jeg åsså:) blir spennende!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Knarberg jeg (bergan) ;) Har termin 27. desember (håååper den blir flytta litt.. hehe). Lurte på å stikke på treff nå snart jeg=) Kaaanskje denne uka allerede.

 

Sist jeg var gravid torde jeg ikke å dra på treff før jeg var 4-5 mnd på vei og alle kunne se at jeg var gravid. *flire*

 

Dere må IKKE være så teite å vente like lenge som meg, for gravid-treff er kjempekos!! Dessuten håper jeg det kommer noen andre nygravide snart også, så jeg slipper å være den eneste uten mage på treff;)

 

Takk, gleder meg masse til bryllupet!! Blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...