Skrekkblandetfryd75 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Det er nå ca en uke siden EL, og jeg spotter litt. Det er særlig i forbindelse med at jeg må "nr. 2" og kanskje har litt hard mage, men det fortsetter resten av dagen, og nå har jeg "småspottet" i snart to døgn. Hadde også dette da jeg hadde hormonspiral, men trodde spiralen var årsaken. Jeg blør også lett ved samleie også i visse perioder og ved gynekologiske undersøkelser har jeg fått høre at jeg blør veldig lett. Nå begynner jeg jo å bli bli bekymret for at hinnen som holder blodet på plass i livmoren inntil mensen beggynner skal være så skjør at den ikke klarer å holde på et befruktet egg. Er det noen som har noen erfaring med liknende?
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 He he - ja, det kan jo være det, og det er jo det jo skulle ønske, men det rimer ikke med at jeg hadde noe liknende med hormonspiralen.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har hatt det sånn hver eneste pp siden pille-slutt i august 2003, og har aldri vært gravid - dessverre...
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg dytter litt på denne, og håper noen flere kan svare.
Talie Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg har nesten det samme som deg. Jeg begynner å spotte på samme dag som jeg får EL. Jeg har vært urolig selv så jeg gikk til legen for å undersøke om det var noe galt. Jeg fikk desverre ikke noe ordentlig svar:( Håper at noen kan gi oss svar. Om ikke, så skal jeg gå til en annen lege.
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har tatt opp dette med min lege før, men da i forbindelse med at blødninger ved samleie ikke er så veldig attraktivt. Legen sa da at det kunne være aktuelt å "brenne" noen nervetråder som var hypersensitive. Jeg antar at det blir omtrent som det man gjør for å stoppe hyppig neseblødning. Nå ble det aldri til at jeg fikk gjort dette, og i forbindelse med at jeg nå ønsker å bli gravid, har jeg blitt mer bevisst på det i den forbindelse. Jeg har undersøkt litt på nett i dag, og den offisielle legeuttalelsen er at dette ikke skal påvirke muligheten til å bli gravid. Legen min har heller ikke nevnt noe om dette i forbindelse med at jeg prøver å bli gravid. Jeg antar derfor at det ikke er slik at man har utpreget større problemer med å bli gravid, men at det kan være en sammenheng. Ut fra de debattforumene jeg fant på nett så det ut til at det var flere kvinner som slet med å bli gravide som også hadde denne "spottingen". Holder dere meg oppdatert dersom dere finner ut noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå