Gå til innhold

Ich miss dåkker!!:)

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg savne dåkker!

Hoppe på magan tell alle fødeklare sånn at babyn dåkkers poppe ut i rakettfart, eg står å tar i mot dem me baseballhanske!! :)

Så kan alle sammen av dåkker kan komme å joine meg inne på DIB, så kan vi leke msn.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

savner deg å vi.. dess flere som føder dess mindre aktivitet hær for tiden så jeg gleder meg til å komme etter å leke msn på dib med deg og jente19 og alle andre som har flytta over dit:):)

Skrevet

KOM IGJEN DA!! *lokke lucas ut med godis* ;)

hihi.. e dt ik på tide du føder snart da tigern??

*glede seg til å leke msn på kjedelige-dib*

Skrevet

han vil ikke, har ommøblert stua men han stitter fast inni dær.. ville ikke komme ut uansett hvor jeg styra:P men jeg gir ikke opp:D

Skrevet

fniis.. jogg deg en liten tur til bergen, så kommer han nok!! :)

Skrevet

kan jeg heller bruke flytebrygge føttene mine og seile dit på ett vis?:P må bare på do først så kommer jeg skliende:P haha

Skrevet

yess den e god! bruk et laken som seil, da slipper du pandle så fælt! ;) sitter på Bryggen i Bergen å venter eg da.. prøv å ikke bruk alt for lang tid da.. har annet å gjøre enn å vente på deg liksom... ;) fniiiiiiæ... hihi

Skrevet

hreit:P nå synes jeg du er litt slem, jeg vet din største oppgave i livet er å vente på meg så hvorfor late som noe annet;P hehe:D fniiis<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...