AnTiLoPeSvIn Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 på vinteren hva brukte dere oppi vogna? nå snakker jeg ikke om dreamibagen men bare sportsdelen. får man plass oppi lammy xl eller voksipose der? syns liksom sittedelen ser så sinnsyk smaaal ut:s
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Skinnpose. Har voksipose også, men det blir for trangt. Da må man ha bøylen oppe isåfalll...
Meg, J & L Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Hei! Brukte skinnpose (uten seler) frem til jul.. og når han begynte å bli så stor at han ikke ville sitte osv.. så måtte jeg ta den ut. Brukte et skinn fra nøstebarn, faktisk XL skinn .. Ikke spør hvordan jeg fikk plass hehe.. Men tingen med det er at der er det ikke tillaget huller til å ta selene gjennom.. Så da må du skjære.. Like greit å kjøpe et sånn billegere skinn å skjære i da.. som er litt mindre og. Eller et som er ferdig skjært.. Jeg knotet jo på, tok selene rundt skinnet osv... så du så jo ikke gutten igjen inni der til slutt. For du skal jo ha en sele opp mellom beina òg.. Det finnes gode sånn polar poser osv å ha iòg.. der er der huller. Ellers så mener jeg quinny har en egen vinterpose du kan kjøpe.. (sikkert dyr) Lykke til!
DenherJenta Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 voksiposen ble for trang.. kjøpte lammy xl pose å den passer veldig bra oppi.. den har også antiskli i rompa og rygghette slik at den ikke glir, da er det ikke behov for bøyla.. (men går med bøyla også
lifa og Eline Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Brukte fortsatt Odenwälderen vi kjøpte til dreamybaggen, den med bamsen inni. Lå på lammeskinn i tillegg. Kommer til å bruke den til vi ikke bruker vogn mer.
nickoline og supermann Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Skinnpose............ har voskipose også, men den har jeg hatt i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå