Gå til innhold

Jeg HATER 1 trimester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok ikke lange tiden før jeg ble lagt for hat der inne gitt!

(jeg er Nå_Erre_Faenmeg_Min_Tur)

Har skrevet noe negativt om en person, og stått frem med nick for noen uker siden, var en person som fremsto å være en annen enn den virket som den var. Jeg skrev ikke nick på vedkommende engang, og blir hetset så utrolig mye på 1 trim.

Jeg er bare negativ liksom, henger ut folk, og er frekk, og de gruer seg visstnok til jeg kommer inn på 2 trim. og slikt... synes det hele er riktig ukoselig!! Jeg har aldri hatt slike opplevelser her, og er skikkelig frustrert!!!

ville bare dele frustrasjonen med noen som ikke er så dømmende som dem på 1 trimester er....

Sender ut masse bebistøy, og sier JIPPI for babycakes som er blitt prøver!!! WEEEHOOO :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ja.. :) Det er lett å missforstå og tolke feil det som folk skriver. Du kan skrive noe med meningen om å være opplysende, så blir det toklet som negativ kritikk bl.a.

Mitt forslag er å få et nytt nick og starte på nytt!

Håper uansett at det ordner seg da! :) Dette skal jo være en plass hvor vi støtter og hjelper hverandre og deler erfaringer, ikke krangler! :)

Tar imot masse babystøv jeg! :)

Skrevet

Hei...=o)

Ja, jippi for meg...hehehe...

Men jeg synes ikke du er noe negativ i det hele tatt...Tror noen der inne ikke har fått med seg at man har sine egene meninger...

Ikke bry deg om dem...Men du kan jo være her sammen med oss=o) Gjør ikke meg noe=o) hehe

Massa gode klemmer...

Skrevet

blås i de :) de er utrolig negtive der skjønner ikke hvordan de klare å være så negative og ALT er galt der:) har vært inne å tittet et par ganger og jeg gruer meg til å komme inn dit så blir vel her hele tiden :) (er ikke gravid bare prøver mn nå har min sambvoer lagt det på hylla for sommeren :( )

Skrevet

Snu det andre kinnet til, og evt få deg et nytt nick :o)

Jeg synes det er kjempefint at du er på 1 trim og ønsker deg lykke til videre på både 2 og 3, dessuten er vi i samme månedsklubb :o) Fyllt opp til desember nemlig ;o))))

Skrevet

don`t give a damn, sier jeg! Du står for det du har sagt og mener at det du har skrevet ikke er ment som noe neg, så har du ingenting å stå m lua i hånden for :-) når kommer du til oss i 2 trim?

Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd.. Men vil bare si at jeg liker å ha deg på 1.tri og er glad noen har egne meninger, og står for de!! Med nick:)

Hev deg over de som ikke takler folk med meninger, de får problemer før eller senere, det er nemlig sånn verden er:)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått med meg den uthenginga du snakker om!! Jeg vil i allefall bidra til at det blir koselig å være på 1. trimester!! Droppa hele barnimagen sist jeg ble gravid, fordi jeg følte det var elendig stemning på 1. trimester!! Men denne gangen nekter jeg.. det skal bli BRA!!! =)

Skrevet

Da jeg var på1 trim var der mye krangling av anonym og jeg fikk kjeft for noe jeg skrev, syns det er synd at et par stykker skal gjøre livet surt for andre. Jeg holdt meg mest på gravide slitere jeg da...og der skal jeg være neste gang også...

Skrevet

Hei Fylt opp til desember.

Jeg syns det er synd at det har blitt som det har blitt. Det virker som når en først tør å si hva man mener og i tilegg gå ut med nick så blir man hetset.

Leste hva du skrev den gangen og ser faktisk ikke grunnen til at du skal bli hetset for det. Det er jo ikke rart at folk skriver som du gjorde med tanken på alt faenskapet den anonyme driver med. Eneste forskjellen var at du skrev nicket ditt.

Jeg er så og si nesten aldri på 1 trimester lenger. Gleder meg til jeg skal på 2. trimester til fredagen, og håper ting er bedre der. Og håper du følger etter meg dit:)

Ser du venter desemberbarn som meg:)

Jeg vil ønske deg lykke til!!

Klem fra julebaby

Skrevet

jeg tror nok det er enormt mye hormoner ute og går i forum for gravide. jeg er ikke gravid selv, men er mye inne på skravlesiden og andre forum her og det er utrolig ofte at noen skriver innlegg om noe som irriterer/sårer dem og jeg tenker 'er det mulig å overreagere mer??' men så er alle andre der inne enig i at dette var da utrolig sårende/irriterende.

så jeg ville ikke tatt det så veldig personlig:)

Skrevet

takk folkens! er utrolig sliten av alt oppstyret, og det er kommet dit henn at når jeg svarer på en tråd, kommer negativ kritikk som ikke har noe med tråden å gjøre... som indikerer at jeg ikke er helt god. sist var det skrivefeilene mine de klaga på.

Er utrolig lei av det hele, har tilogmed blitt kaldt farlig. av person som turte stå frem med nick - hurra! :-)

mulig jeg holder meg litt inne hos dere jeg da.... dere har jo en del erfaringer dere og :-) dere får si ifra hvis det blir ille at jeg skriver her da, for kan forstå om noen ser på der som om jeg "gnir det inn" uten at det overhode er meningen... men jeg skal svare på tråder jeg og, å dele erfaringer :-) er jeg velkommen for en liten stund eller?

ps, jeg vil ikke bytte nick, for det synes jeg er toppen av feighet... jeg er den jeg er ;-)

Skrevet

Hei fylt opp til desember!

Det er mulig jeg er stein stokk blind, eller at jeg bare ikke følger m ed. Men jeg kan ikke si at jeg synes du har utmerket deg negativt på noen måte???

Jeg har jo vært både på bli gravid og 1 trim i tilsammen over et år! Å jeg usker det gamle nicket ditt også.

Men når det kommer til anonyme, så drit og dra !!!!!!!!!!! Jeg gidder snart ikke å være der inne jeg. Mere kos her inne. De skal jo overstyre alt man får lov til å skrive om der inne :-(

Nei, som jeg sa, drit i dem....... BAH!

Skrevet

takk veltis.... husker deg også godt :-)

er så lei av hele skiten, at jeg forsøker med positiv energi.... tror bare de blir mer sinte men... bedre det enn å begynne å krangle med dem.

holder meg her inne en liten stund, og håper folk er bedre på 2 trim.

Skrevet

hei fylt opp til desember!!

Jeg stikker innom fra 1. trimester, og vil bare si at du må bare drite i de som gjør livene surt for deg.. ikke gidd å svar på bemerkningene dems engang.. det blir nesten som barneskolepsykologi.. det er morsomst å erte de som irriterer seg over det, og gidder å svare på det!! hehe.. nå mener jeg ikke at du irriterer deg over det, for du er veldig hyggelig og saklig i tilbakemeldingene dine, men bare ignorer dem, og svar på innlegg som alle andre.. drit og dra sier jeg bare!! jeg syns faktisk det er litt dumt at man har lov å bruke anonymknappen der inne, for det gjør bare at folk tør å være enda kvassere.. og det er jo ikke hyggelig uansett om det er en anonym person eller en som står fram med nick!!

Stå på =)

klem fra meg

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe som irriterer dem mere enn at vi ikke svarer. Ikke les innleggene en gang hehe! De vil slutte etterhvert uansett. Det jeg synes er rart er at moderator synes at det er helt greit at de anonyme bare kan si hva de måtte ønske. De sletter jo innlegg med et bittelitte snev av reklame, for det er upassende, men er det noen som prøver å forsure for andre er det liksom helt greit? Forstå seg på det den som kan ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...