Gå til innhold

En liten oppfordring til dere som ikke liker meg :-)


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Kan dere heller bare slutte å svare på innleggene mine, å la meg være i fred, så skal jeg gjøre det samme?? er utrolig slitsomt dette her....

vil gjerne kunne ha like mye del i BIM som andre, så om dere slutter å lage kvalm, hadde jeg satt stor pris på det!

 

tusen takk alle anonyme,(og ikke anonyme)

setter stor pris på det :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke helt fått med meg hva som har skjedd jeg, men her inne er alle velkommen i mine øyne (oj, det hørtes veldig halleluja ut)

Håper at du fortsetter å være her inne til tross for tydeligvis noen negative anonyme. Det må jo være rom for å legge ut ulike typer tråder og innlegg uten at noen behøver å angripe personer for det. Dersom man ikke liker innholdet, så får man heller la være å svare da vel?

 

Hilsen meg som egentlig er ute og nyter sommeren, men i et svakt øyeblikk og tissepause, måtte jeg glane raskt innom BIM. (DA er man avhengig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ett 'herlig' drama :S

Er nesten ny her så har ikke fått med meg det som har skjedd, MEN;

skjønner ikke vitsen med å hetse hverandre her, forum går ut på å kunne lufte meningene sine her, om man føler noen er helt på trynet er det jo bare å ignorere dem, er ingen som tvinges til å lese inlegg her eller bli bestevenner med andre brukere...

 

Så fortsett å skriv her skal jeg prøve å være hyggelig mot deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesper* Hvem lager kvalm sa du?

 

Lær deg forskjell på og/å så kan du også gjemme deg bak anonymknappen. Dine innlegg er ganske provoserende - og dessuten lett å kjenne igjen på alle skrivefeilene.

 

Hvis du ikke vil ha svar må du slutte å skrive så mye tull!

 

Du virker rimelig hysterisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til anonyme

Hvorfor skal jeg gjemme meg bak en anonymknapp? ser ikke grunnen til å være så feig at jeg ikke tørr å stå frem med et forholdsvis anonymt nick! Jeg synes det er feigt å benytte seg av anonymknappen når det er for å være frekk/slenge dritt. Er du ikke voksen nok til å ha en saklig diskusjon?

 

uansett, dette gjaldt ikke anonymknappen. Om din komentar om og/å må jeg bare le.... haha.... jeg KAN hvis jeg VIL. Men jeg gidder ikke kaste bort tid på å "rettskrive" meg selv. Jeg har bedre tid enn det.

 

Hysterisk? I speack my mind.

 

Jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg ser behov for å "gjemme deg bak anonymknappen" som du så pent sier. Bare til opplysning :-)

 

Nå skal jeg gå OG se på noe annet :-p (ble du provosert nå? :-p)

 

 

ps, jeg håper du får en fin graviditet, og at det fører til et friskt vellskapt barn :-) Du er sikkert en flott jente i real life, bare litt kranglete her inne ;-)

 

jeg KAN godt diskutere saklig uten å anngripe folk direkte ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym som gjesper... Grow up! Vi lever i 2007 og kan vel tolerere at folk gjør feil? Jeg vet ingenting om denne saken, men dette høres forferdelig barnslig ut. Kan vel ikke henge ut folk fordi de ikke har rettskrivinga helt i orden? Mulig at det er mer bak, men å bruke det som argument for at man ikke skal like en person, så synes jeg det heller får være...

 

Bruker nå anonymknappen selv, i redsel for dere som henger ut folk... (bruker det ikke ellers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Et lite hjertesukk i sommervarmen...

Synes folk kan vise vanlig høflighet her inne som i RL.

Det er greit å være uenig - men det er da vel ikke nødvendig å tråkke på folk av den grunn!

 

Hurra for alle som skriver under med sitt eget nick ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke slutte å hakke på hverandre, alle kan ikke like alle,men trenger vel ikke å hakke på hverandre for det vel?

Heia til de som ikke benytter seg av anonymknappen!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som også skrevet på bligravid sidene, så har jeg ikke fått med meg hva alt oppstyret kommer fra! Men jeg synes at man skal hjelpe hverandre, og støtte hverandre gjennom de 12 føreste, tøffe ukene.. Hormonene spinner helt villt, og det er jo tydelig når noen fyrer seg opp over ting som man kanskje heller burde oversett??

 

Jeg er for en like positiv holdning her inne på 1. trimester som på bligravid.. vi har jo tross alt fått det til (selv om noen ender i SA/MA)!! burde vi ikke være lykkelige??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var snakk om rettskriving:

 

1) I speak my mind

 

2) Velskapt skrives med en l

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal henge seg sånn opp i rettskriving... Dessuten så kan jo den man hakker på for rettskriving ha skrive/lærevansker etc. Det er jo noe man ikke vet, for man kjenner vel egentlig ikke de andre inne her. Og har man sånne problemer tror jeg det må være veldig sårende og vanskelig å bli hakket på for sånn.

Syns heller vi skal være venner alle sammen jeg. Skjønner ikke vitsen i å drive å krangle sånn. Det er derfor vi har kranglesiden, så stikk dit alle som vil krangle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jommen en latterlig morsom tråd. Håper ingen tar seg nær i slike diskusjoner. Tror noen anonyme rett og slett har det kjempekult med å teste ut hvor langt man kan trekke i folk.

 

Den latterligste tråden jeg har lest her på BIM i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar er jo ikke anonym da... men til klar:

Jeg gidder som sakt ikke kaste bort tiden min på å rette på meg selv :-) enn så vanskelig det er å tro, hadde jeg 5 i norsk på vgs da jeg avsluttet. Når jeg leser igjennom det jeg skriver, har jeg ingen prob. med å finne feila (dialekt ja) mine, men det gidder jeg ikke bruke tid på :-)

 

klart jeg ikke tar meg nær av drittslenging om mine skriveferdigheter... de må jo ha noe å hakke på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre mæ!!! Kor gammel e vi egentli?

Alle har si meining å alt d dærre... Alt har 2 sie... Å vesst vi ska sett å slæng drit te kværandre på internett, så sir æ bring it on... Dettan e bortkasta... Vi som skriv inn spør jo andre om råd eller vil del erfaringe å sånt...

 

Så me andre ord... Man e ikke eni heile tia (takk gud før d) Men særiøst, si d på en litt anna måte... Vesst man har så mye hormona som spinn tulling, så heller skriv d i ei bok eller gå en tur aleina... Iste før å la d gå utover andre her inne...

 

Klem fra lille mæj;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Mira!

ang. latterlig tråd, jeg tror ikke noe kan slå den jeg fant på forumet fødselsangst: "dere med ekstrem fødselsangst er jo noen hellige kuer, da" - den tok kaka tror jeg, ble rimelig skremt av den tråden. Har til nå 56 besvarelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig så stort behov for å fremheve deg selv???

Har fulgt med på trådene dine, og værre kranglefant enn deg skal man lete

lenge etter. Hvorfor kan du ikke bare la ting ligge og begynne på nytt.

Du drar den vel langt. Først lager du et kjempebråk av ingenting, så setter

du deg i forsvarsposisjon og får de fleste til å tro at du bli trakasert....

Sånne som deg er farlige..... Skaff deg et nytt nick og gå litt stillere i dørene heretter råder nå jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaka

 

jeg har ikke lyst til å "begynne på nytt" det innebærer å få nytt nick, og så falsk er jeg ikke. Nå krangler jeg overhode ikke, har gjort det før ja, vært kranglefant, ja, sær og sta, ja. MEN det forandrer seg ikke ved å bytte nick! Har vært her inne i et helt svangerskap tidligere, og hadde aldri noe problem.

MEN til deg, i denne tråden spør jeg bare pent om dem som driver å svarer negativt på det jeg skriver hele tiden, (ikke missforstå, jeg tåler fint at noen er uenige med meg) og henger meg ut for tidligere episoder, kan være greie å la vær. jeg er ibunn og grunn like lei som deg å bli husket for det der hele tiden. Tråden var hodedsakelig laget til slike som deg (som ikke liker meg)

Slike som meg er farlige? hehe... tror det er laaaaangt farligere mennesker her i verden enn meg gitt :-p og at du skriver det på det grunnlaget du har, gjør det jo bare... ja... jeg vet ikke om jeg skal si det engang ;-)

 

lykke til kaka, håper du får et koselig svangerskap!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha det mye godt med deg selv stakkar. Enig med anonyme over her. Tenk å måtte fremheve seg selv på den måten.

Du er vel den største kranglefanten av alle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det veldig bra, ser man bort ifra dere som prøver å gjøre det surt for meg :-)

 

men anonyme, jeg tror også du er et flott menneske, og håper du kommer trygt inn på 2 trimester. håper bare du slutter å plage meg da :-)

 

stort smil fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper innom bare for å se hvordan det står til her.. og her er det liv ja.

 

Fylt opp til desember!: Ikke bry deg om de som slenger dritt, overse de totalt, de er stadig på jakt etter noen å hakke på, og så lenge de får svar tilbake så fortsetter de bare desverre.

 

Et godt eksempel på dette er "sauen" hun har fått så alt for mye dritt, men det ser ut som om ting har roet seg litt nå heldigvis.

 

Masse lykke til videre i svangerskapet snuppa mi;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt at det går ann å krangle her... synes det er rart. jeg er ganske ny her og gir alle en sjansje og er ikke anonym.. det er bare teit..folk får stå for det de mener å kunne vise seg synes nå jeg.. lykke til med alt!!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men anonyme, jeg tror også du er et flott menneske, og håper du kommer trygt inn på 2 trimester. Hva er dette for noe???

Hvem som helst kan se sarkasmen i denne setningen.Du er tydeligvis ikke noe godt menneske. Skaff deg hjelp før det er for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sarkastisk. Jeg vil virkelig at du kommer deg trygt inn dit! er ikke meg som ikke liker deg, men motsatt! må gjerne være sur og bitter, men setter pris på om du lar det være. Og jeg er IHVERTFALL ikke så ond at jeg skulle ønske noe annet. Jeg håper det går bra med deg og barnet ditt. Nå flytter jeg over på 2 trim. og håper du kommer etter :-) men at vi kan legge all denne kvalmen bak oss på 1 trimester.

 

synd du er så usikker at du seriøst tror jeg tenker så stygge tanker om deg....

lykke til uansett :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...