Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vår lille gutt skriker en god del og har tydlige magesmerter. Har prøvd det meste; Jeg er veldig forsiktig med hva jeg spiser, drikker fennikel-te, vi har prøvd sukkervann og te til baby.. men han har fortsatt vondt. Det går på nervene løs med all denne skrikingen og nå lurer jeg på om vi skal prøve MINIFORM. Vet at preparatat inneholder butylparaben, men er det noen som har prøvd dette?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ikke anbefalt av eksperter. Det er testet ut på dyr, og det viser seg at det er hormonfremkallende. Er så klart ditt eget valg, men det anbefales som sagt ikke. Da ville jeg prøvd littt andre ting.. Lykke til:)
Bergene Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Vi prøvde, men bare i 2,5 døgn. Men sluttet siden det ikke ble noe forandring i det hele tatt. Samme med fenikel pillene jeg tok. Nå prøver jeg heller melkefritt kosthold, håper virkelig det hjelper altså!!!
snartmammapåny Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 jeg brukte det i et par uker før jeg prøvde kiropraktor. Sluttet da for å se om kiropraktoren kunne ha noe virkning. Kiropraktoren har trykt på plass noen nakkevirvler som var ute av stille, så småen er mye bedre i ryggen sin nå da, men plages fortsatt med kolikksmertene. Tror nok jeg begynner på igjen med Minifon nå ved neste måltid. Orker ikke å se småen ha det så vondt. Ligger og krøker seg i søvne om han ved et mirakel skal sovne, og er han våken så gråter han så godt som hele kvelden fra 18 til 2330. Noen dager på dagen og. Er jo et velutprøvd preperat da, og har ikke hørt om mennesker som er hormonforstyrret ennda, bare en flokk med mus i et labratorie. Så om man må velge mellom to vonde, hva velger man...? I tillegg så tenker jeg at det finnes jo på merkedet ennda, og om det hadde vært så ille hadde de ikke tatt det av markedet da da? Andre produkter som er helsefarlige forsvinner jo fra markedet før man rekker å trekke pusten... Iallefall innenfor medisin, produsentene der er jo livredde for å bli saksøkte...
Bergene Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Nå bruker jo ikke vi minifrom på hun lille. Men både jeg og min søster fikk det som baby og har ikke merket noe til hormonforstyrrelse nei, hihi. Men skjønner jo at man er skeptisk, det var jeg også da vi prøvde på vår lille, er jo skummelt å skulle gi noe annet enn morsmelk til babyen. Men miniform er som sagt veldig velprøvd.
Canari Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 M fungerte bra for oss - hun fikk mindre magesmerter fordi hun lettere fikk rapet og prompet. i tillegg brukte vi sukkervann ved de verste skriketoktene, hun ble da raskt bedre og sovnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå