Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser søvnmønseret deres ut?

Vi sliter litt med snuppa (5 mnd) for tiden. Hun sover ca en drøy time iløpet av hele dagen. Max 2 timer. Så sover hun ca 12 timer om natten. Eller, SOVE gjør hun jo ikke da. Hun våkner i hertfall 10-15 ganger. Og hun er ikke sulten. Hun bare våkner og vil ikke sove mer. Hun er helt håpløs for tiden. Hvordan og når sover deres babyer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på fem mnd sover heller ikke mye om dagen. maks to timer og sover også 12 timer om natta. men han våkner aldri om nettene. legger han mellom 19-20 og våkner mellom 0730-0830. om dagen sover han 1/2 - 1 time fra 12-13 ca og en liten lur til i 16-17 tiden. men er jeg ute å triller i byen f eks så sover han som regel hele tiden i våkna, men det går ikke ut over nattesøvnen hans. hmm jeg er vel kanskje heldig ang nettene da

Skrevet

Får han ikke mat om natten? Ammer du eller gir mme/grøt?

Skrevet

nei han spiser ikke om natten, vil ikke vekke han for å gi han mat. jeg har gitt han mme siden han ble født. grøt får han om morningen og kveld. full porson, men han har sovet hele natta siden han var 3 uker gammel, tror ikke det har noe med grøten å gjøre i dette tilfellet, men jeg har vært nøye på rutiner siden han ble født.

Skrevet

Sukk. Jeg vil også ha en slik unge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...