gladJenta25 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 når stiger tempen etter el? hadde el for noen dager siden... sist mnd steg den ganske etter, og så gikk den ned igjen... eg vet eg har hatt el.. skikkelige smerter... men denne mnd har eg hatt mens smerter de siste to ukene no...ikkje hver dag men nesten...murringer...ikkje hatt d før... håper på en liten spire...siden vi de andre mnd har stresset m å ha Hver dag rundt el...men denne mnd annenhver... har ikkje stresset m d... ååå hver mnd føler eg meg gravid..., finner symptomer... ikkje noe gøy når tante rød kommer... gggrr hehe
gladJenta25 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2007 har Ikm på fredag...ska ikkje tempen stige etterhvert då? og gå ned om eg ikkje e gravid?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 les om temping på www.pernille.info
tudeluuu Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg hadde tempstigning rudt EL, så gikk den ned, og steg igjen noen dager før *IKM.. jeg er gravid=) Lykke til!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Gjennomsnittstempen før el er lavere enn gjennomsnittstempen eterel. Tempen den går uansnett opp og ned den, derfor må man tempe hele syklusen så ser man gjennomsnittet. Men uansett hvis dere bruker fertilityfriend så vil den finne el for deg såslipper du å lure ;-) Tempen stiger dagen etter el...så lenge du temper på rett måte så er det den sikreste måten å påvise el, sikrere enn symptomer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå