Kakebakesøte Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 hvordan er det mulig? Fødte en uke over på første mann da, så det ble en valentinejente. Men synes i grunn det er litt, hva skal jeg si, snodig/rart at vi på neste (om alt går bra) får samme termin...
Kakebakesøte Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 hehhe, ja. Kan nesten se ut som vi bare gjør "det" en gang i året...
*vilsågjerne* Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hehe!! Det får jeg da inderlig ikke håpe, for deres egen skyld Men arti med samme termonsdato da Lykke til :)
Gruffalo Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Det samme gjelder meg! Haha! Ihvertfall hvis jeg går etter mens termin!! Lillegutt kom 16 dager over, 27 januar. Så da blir han kanskje storebror på 2 årsdagen! :-)
lotta72 har fått Anders Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Mamma hadde termin 13 november med meg, og var litt spent ettersom søsteren min hadde bursdag 9 november. Jeg kom 9 jeg også. 3 år og 8 timer (på minuttet) etter søsteren min. Litt kjiipt i barndommen, for vi hadde ofte felles bursdag, og hennes venner var jo kjempe store i forhold til min. Pluss at lillesøsteren min fikk gaver hun også fordi hun var den "eneste" som ikke hadde bursdag den dagen. I samboeren min sin familie har brødrene han bursdag på samme dag. Alle sa til den eldste av dem at han hadde fått en bror i bursdaggave, og det gikk noen år før han fikk forklart at broren ikke var en gave.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Mine to har bursdag med tre dagers mellomrom, og nå venter jeg nr tre samme uka. Jeg velger å se det slik: Vi kan bare få barn i begynnelsen av februar. Jeg har mistet to ganger på vårt forsøk på nr tre. Så hvis det går greit denne gangen, er det noe med astrologienien eller noe slikt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå