Gå til innhold

Ny her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen! Nå var det på tide å komme seg inn her. Har vært inne og lest mye, men fant ut at det er kjekkere å bli ordentlig med.

Er gravid med nr. tre. Tror jeg er rundt 7 uker på vei...er ikke sikker. Husker bare ikke når jeg hadde sist mens. Det er så sinnsykt annerledes denne gangen. Kjenner omtrent ingenting. Ingen ømme eller tunge pupper...ingen kvalme....Ja, ja. Er så mye mer bekymret denne gangen. Trenger liksom noe bekreftende. Men er veldig glad, altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til deg, lykke til!

-Og velkommen hit:-)

Skrevet

Gratulerer!! Jeg er gravid med nr 2, og kjenner heller ikke så mye foreløpig, men så er jeg bare 4 + 2 også.. kommer vel etterhvert!!

Skrevet

Grattulerer så mye ja;-)

Jeg heller kjente ingen ting før uke 7 og da kom det. er så kvalm at jeg ikke ser ut av hode, og nipplene er så ømme at jeg hadde helt glemt hvor ille det var..he he

Men gi meg alt bare dette går bra denne gangen også;-)

Er nå 8+2;)

Masse masse lykke til;-)

Skrevet

Gratulere så mye!!!

Jeg er 6uker på vei og dette er min første!!

Er overlykkelig!

Jeg har heller ingen symptomer - men tror bare vi skal være glad for det!!!!

Masse lykke til videre!!

Skrevet

Takk for alle lykkeønskinger!

Uff, ja, det er helt forferdelig å være kvalm. Men det er nesten litt sånn at jeg har lyst å være litt kvalm, bare for å merke at ting skjer....Neida, jeg må bare være takknemlig for det.....Og for ikke å snakke om brystene....de kunne gjerne vokst litt, med de små jeg har....

Gleder meg like mye denne gangen.

Lykke til du også :)

Skrevet

Hei Babyboooom! Gratulerer med ny spire, og velkommen hit! Det er bra at du deltar selv også, for da får man litt mer ut av forumet, synes jeg personlig.

Skrevet

Dere må si ifra hvis dere får noen symptomer etterhvert da ;)

Ha en fin kveld, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...