sineline Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Tror det nesten ikke, men etter å ha vært prøver de siste tre årene var det utrolig nok min tur!! Testet positivt på to tester onsdag og torsdag, så da er det vel ikke tvil!!! Jeg er helt overlykkelig, går rundt meg selv og tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Men allerede i går begynte jeg å kjenne "gravid-symptomer", mest i form av en vannvittig sterk luktesans og svak kvalme. Men det er bare deilig å kjenne det på kroppen, så ikke gi opp alle dere som prøver!!! Ventingen er verdt denne følelsen! Min vidunderkur; Pergotime!!! Ble gravid første måneden på pergo, så det kan jeg bare anbefale alle!!! Lykke til alle dere andre som fortsatt venter, det ordner seg nok til slutt!! Siden jeg har ventet i tre år på spiren bør vel babystøv fra meg være kraftige saker! ************************* *************************** ******************************* *************************************
Stoltmai mamma:) Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 gratulerer så utrolig mye, godt å høre sånne solskinnshistorier... Ønsker deg masse lykke til
Lillegull og spiren Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........gratulerer såååå masse:) så heldig du er assa:) Jeg skal begynne på pergotime neste mnd om det ike klaffer denne mnd,så det blir spennende:) Men igjenGRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) må bare spørre...hvor mange ganger koste dere dere i den perioden du brukte pergotime?
sineline Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 He he, det har jeg faktisk ikke tenkt på før nå, men vi hadde vel sex annen hver dag fra jeg begynte på pergo og frem til dag 17 i syklusen. Etter det var det mye jobb og oppussing på huset som gjorde at vi var litt for trøtte...... Men iløpet av pp hadde jeg ikke en eneste positiv eggløsningstest og jeg testet hver eneste dag fom dagen etter jeg hadde tatt siste tablett. Brukte QR testene, og det var ikke antydning til strek en gang!!! Så derfor ble sjokket ganske stort når jeg fant ut at jeg var gravid!!! Ønsker deg lykke til!!! Spiren sitter nok snart skal du se, bare gled deg til pergo kuren hvis det ikke klaffer denne måneden da!!!
babyT Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer! Er virkelig godt å lese at dere som har prøvd så lenge klarer det. Håper vidunderkuren din virker for meg også. Har tatt første pergokur denne pp. Dobbel kur, så har jo et stort håp, men er samtidig realistisk, så tror ingenting før jeg sitter med en positiv test i hånda. Ønsker deg lykke til med den voksende magen! *suger til meg babystøv*
♥Tullerusk♥ Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 ÅÅÅ...gratulerer sååå mye....Dette er vel fortjent=o) Lykke til videre...
2 fine små Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Saa utrolig hyggelig aa hoere at en ordentlig langtidsproever er blitt gravid!!! GRATULERER saa mye, dette hoeres veeeeeeeeeldig fortjent ut. Nyt din nye tilvaerelse og jeg suger til meg av ditt stoev. Hepp hepp... =o)))
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 grattis me spire,kjempearti at dokk endeli klart d etter så lang ti....tru pergo fungere ganske bra gitt hehe,lykke te vidre:) kjempeklæm fra en ivrig prøver;)
Suretær Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer! Dette gir håp til oss slitere : ) klem
*Bea* & bitteliten Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 GRATULERER!!! Gir håp til en sliter når man hører sånne lykkelige historier. Nyt graviditeten
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 GRATULERER så indelig mye:) kjempeglad på dine vegne:)
tudeluuu Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer!! Dette fortjente du virkelig =) Velkommen over på 1. trimester =)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 Gratulerer!! Blei veldig glad for å høre at det funket med pergotime, har min første runde med det nå!
sineline Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 4. juni 2007 Tusen takk for kjempekoselige tilbakemeldinger!! Er helt rørt her jeg sitter! Unner alle denne følelsen, det er bare helt ubeskrivelig. Hvis det er til hjelp/trøst for noen, så må jeg bare si at før jeg ble gravid gikk jeg rundt og hadde en sterk, uforklarlig følelse av jeg ikke kunne bli gravid. Under utredningen ble det ikke funnet noe galt med noen av oss, noe som egentlig var ganske frustrerende. Så jeg var på en eller annen rar måte helt overbevist om at vi ikke kom til å klare det selv. Men så klaffet det altså, uten verken positiv eggløsningstest eller sex på "riktige" dager. Håper dette kan gi håp til spesielt dere som har prøvd lenge!! Må også nevne at jeg aldri før i livet kan huske at jeg har vært glad for å være kvalm! Da jeg våknet i morges og kjente meg skikkelig uggen, klarte jeg ikke la være å smile. Mannen min tror det har rablet helt for meg. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! Vi sees på 1 tri!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå