Gå til innhold

Easy Walker Duowalker vs OTH Urban Jungle Duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er minst i sammenslått tilstand?

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken vi skal velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel Easy Walker det. Men jeg vil anbefale OTH. Er imponert over trillekomfort, det går som en lek over snøskavlene på vinteren. Barnet sitter veldig godt i den og kvaliteten er super!

Skrevet

Jeg er veldig i tvil. Liker virkelig OTH! Så den bare litt for sent da storebror kom til. Hvis ikke hadde vi nok kjøpt den sist... Nå kommer snart lillebror, og de må ha et felles kjøretøy en liten stund.

Hadde sett meg ut en urban jungle duo i farge: chocolate. Men så fikk jeg se den sammenslått, og tenkte at her må jeg vel plukke av hjulene hver eneste gang vi skal på tur i min bil... Puh!

Easy Walker er vel også enkel å trille i terreng og ganske funksjonell og solid? (Vunnet priser for funksjonell design.) Samt at den er hakket lettere enn OTH.

Tror at vekt og størrelse må avgjøre. Men har IKKE bestemt meg enda...

Flere innspill mottas med takk!!!

Skrevet

Easywalker er det beste valget. Jeg har hatt begge, men sverger til EW. blir mye mindre sammenlagt, større bag, besre stogg, bedre fjering... OTH er en god vogn, men er overvurdert spør du meg... blir lang sammenlagt, relativt liten bag (ihvertfall sammenlignet med ew) mongo brems (røk hos meg i nedoverbakke) og stoffet revner når man henger i gjen i grener (erfaring).

Jeg er nok en røff vognbruker og den skal funke på shopping, i byen, opp og ned trapper og i skogen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Anbefaler også Easywalker! En utrolig god vogn!!!

Lett og trille og liten sammenlagt!

Skrevet

Hei! Tusen takk flickor!

Nå ble jeg glad, for jeg har bestilt EW sin søskenvogn med en bagdel... Gleder meg til å få den i hus, og ikke minst begynne å bruke den med gutta mine etter sommeren. Vi og er endel i marka, samt "bykjøring", i tillegg til å gå gatelangs. Nå er jeg bare spent på å se den sammenlagt baki bilen .

:)

Og OTH-fans: Jeg liker den vogna veldig godt og, men ble jo veldig glad for å se "støtten til EW" nå etter at kjøpet er gjort...

Skrevet

Hei snella snella,

ser du har kjøpt den vognen jeg lurer på å kjøpe:)

hvor mange mnd. blir det mellom guttene dine? Lurer fordi det blir ca. 20 mnd mellom våre to og lurer fælt på om det er lurt med en søskenvogn, eller om vi klarer oss med en vogn og søskenbrett eller noe annet system. ???

er så i tvil... får så mange forskjellige råd:9

Skrevet

Hei juniorkrabaten! mellom mine blir det 26 mnd, og vi skal ha søskenvogn! Storesøster trenger et sted å sove i når vi er på tur, og hun orker nok ikke gå så veldig langt.. Selv om jeg skal bære babyen masse i sjal osv velger vi allikevel en dobbeltvogn:)

OTH eller EW:)

Skrevet

Høres ut som om jeg burde overtale mannen min slik at det blir tvillingvogn da kanskje:)

kan jo ikke forlange at en på 20 mnd. skal orke å gå så mye og som du sier de blir trøtte på dagen og det blir så mye planlegging dersom man alltid må hjem for å legge eldstemann.........

men så er jo tvillingvognene store og bælete og da. gutten vår går også hos dagmamma 3 dager i uken og tror han skal fortsette med det, og da er det jo litt kjedelig å måtte trille rundt i tvilling med bare minsten oppi:)

vet a søren jeg:) ??

Skrevet

Hei juniorkrabaten

Det blir to år + mellom dem...

Jeg tenkte som deg til å begynne med, men så kom sommeren og vi er mye mer ute. Jeg fant ut at radiusen min er mye større med vogn. Vil ikke å være langt fra bil eller hjem uten for tida. Har bekkenløsning og kan ikke drive å løfte og bære for mye. Storebror er en turbo, som det er vanskelig å ha med på shopping ol uten å være "fastspent" til tider. Han blir trøtt midt på dagen, og sover ca to timer, det vil ikke gi seg med det første. Dessuten håper jeg kroppen raskt kommer i form etter fødsel, for da blir det fot(og vogn)turer i helgene og litt gåing til eller fra bhg.

Har en Quinny Freestyle xl (3 hjul) fra før, og eneste alternativ er forbrett...

Skrevet

EW er ikke sååå diger, eller tung, og du vil få flere dager med to enn med en unge...

Har du vogn fra førstemann eller? Bruker Quinnyen med bag når det bare er meg og baby, tenker jeg.

Skrevet

Er usikker på hvilen jeg vil ha - men jeg synes kalesjen på OTH virker mer robust (2007 modellen) og at barnet da også sitter mer isolert - stemmer det?

Skrevet

Sant det Snella Snella, den er jo ikke så tung.

Vi har en Teutonia Spirit S4 fra før, kan jo bruke den når vi er alene. Den er utrolig tung, den veier 17kg! med hardbag tror jeg den blir tyngre enn EW tvilling?

Men denne må jeg kjøpe en ny hardbag til tror jeg, hvis jeg får tak i da for det er en 2005 mod. Vi hadde nemlig softbag til gutten vår og den var festet så dårlig at han nesten ramlet ut to ganger. En gang ned fra en litt bratt fortauskant og en annen gang da vi måtte bære vognen med han sovende oppi ned en trapp, kjempe skummelt. hadde det ikke vært for en mann med super reaksjonsevne hadde gutten deiset i gulvet! Oi Oi.

Har i grunnen vært utrolig misfornøyd med vognen, mest fordi den er så tung og stor - den var billig da;) fordi vi kjøpte fjorårets modell i 2006.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...