Joy-04 og -08:) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Ville bare si hei til alle! Har fulgt med gjennom tenkefasen og vips så hører jeg til her inne Sprøtt å være her nesten fire år etter forrige gang: er spent på om det blir likt eller veldig annerledes fra sist gang. Dere som har flere, har dere hatt like graviditeter fra hver gang eller? Uansett, spennede blir det! Klem til dere alle i samme båt!
kariuss Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Velkommen hit, jeg venter nr 1 så annerledes enn sist gang var det vel ikke akkurat Ønsker deg lykke til!!! klem
Joy-04 og -08:) Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Takk! Og det samme til deg! Hvor langt er du på vei? Jeg tok hjemme-test på fredag, så dette er veldig nytt. Sprø helg for å si det sånn!
lali Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 eg og har ei så er født i 04 og får i 08. hvor er du i fra?
Joy-04 og -08:) Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Så moro! Er fra Bergen, bor i Akershus Du da?
babybooooooom Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hei til deg! Jeg ble også med i dag Mine to forrige svangerskap var nokså like, men denne gangen er det helt annerledes. Nå kjenner jeg ingenting. Har to jenter fra før, så jeg lurer fælt på om det kan være en gutt denne gang........
Joy-04 og -08:) Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2007 Så moro, gratulerer til deg!! Jeg har en datter på 3, men er helt nøytral til hva nr 2 blir. Men må innrømme at jeg innbiller meg at jeg bare produserer jenter ;D Hvor tette er jentene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå