Evitamor Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Er denne kun for voksne eller kan den brukes likegjerne på barn?
~sjiraff~ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Vi brukte den på snuppa i syden ifjor, men den hadde ikke den ønskede virkningen. Fikk tips om at den holdt hele dagen, men jeg brukte den også på meg selv og i løpet av den ene halvtimen med sol mens vi var på ferie ble jeg faktisk litt solbrent.. Men tror ikke det er noe særlig med skadelige stoffer så tror du trygt kan bruke den.
Evitamor Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Vi har brukt den selv og oppnådd ønsket virkning, men ikke prøvd på snuppa. Tenkte jo hvis jeg kan bruke den på henne, så er det perfekt i barnahegen, slipper de å smøre henne i løpet av dagen, nok at jeg gjør det om morgenen!
silena Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kjenner ikke til den solkremen, men på apoteket sa de til meg at man kun skal bruke solkremer kun med fysisk filter til barn dvs solkremer som legger seg som en hvit hinne på huden. Anbefaler at du kun bruker solkremer som det faktisk står på at det er for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå