Gå til innhold

Har du testa skifer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer altså. Følger spent med deg vet du :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom igjen. Test da Skifer....vi holder ikke ut spenningen.

Skrevet

Ikm er i morgen,ikke i dag;)

Har det noen hensikt med pinnetissing på kveldstid egentlig,sommeren har plutselig kommet og jeg bæljer vann,dessuten er ikke de stripsene spesielt følsomme heller..

Vet ikke jeg gitt,vi får se..men har mensmurringer i ryggen og veldig likt nå som det bruker være...ja jeg kan gå og tisse da,men tviler på at det blir noe utslag om det enn er noe der nå pga vanndrikkinga.

ok..så går jeg og pinnetisser...

Skrevet

Da har jeg dyppet stripsen i vann..he he..hvertfall så det ut som vann blankt og luktfritt..er bare å vente litt og sjekke om det blir noe utslag da..

Skrevet

Gruppepress..tenk at jeg gav etter for gruppepress..he he

Det dukket opp noe skyggestrek..men om det bare er en skygge eller om jeg ser den fordi det egentlig er et svakt utslag vet ikke jeg,så svakt er det,så vi sier nok negativ ja,ingen grunn å få håpet opp pga den der.

blææhhh er vel alt jeg har å si til dette he he..

Skrevet

SVAK strek sier du..? Spennende!!!!

Min hadde ikke antydning til strek en gang....(men har ikke ikm før 6, så har ikke gitt opp alt håpet ennå...)(var ikke CB test).

Hmmmm - nei, hadde ikke gitt opp håpet helt skifer, så lenge tanta holder seg borte er det alltids en liten sjangse=)

krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Det er håp i hengende snøre skifer, så gi ikke opp enda.

Håper du har tenkt å ta en CB i morgen (ingen grunn til å spare på noe...hehe)

Krysser det som krysses kan;)

Lykke ønskninger fra

Skrevet

Vet du Skifer, jeg testet dagen før IKM og fikk ikke utslag! Nå er jeg 23 uker på vei, så denne "vann"-testingen din må du ikke bli nedslått av!!!

Venter spent på svaret du får om noen dager jeg! :-)

Skrevet

Så spennende da Skifer. Det var ikke meningen å tvinge deg til å teste da. Men en skyggestrek høres jo veldig bra ut etter all vanndrikkingen. Du får vente et par dager å ta en morgentest. Tanta di har sikkert tatt sommerferie den. Jeg håper i allefall det.

Masse lykke til.

klem fra

Skrevet

xxxxxxxxxxxxxx alt for at dette går veien :o)

Skrevet

Svak skygge??? Er du gal??? Det er da ikke antydning til strek om ikke du har antydning til hcg i urinen... woohoooo!!!

Dette går rette veien, krysser alt for deg!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Stor klem fra meg

8-)

Skrevet

heia skifer

håper dette går rette veien:)

Skrevet

Takk takk.

Vel dyppet dum strips i morgenurin i dag,fremdels bare skygge,kan være at den skyggen rett og slett oppstår fordi man kan ha opptil 5 hcg i kroppen i ikkegravid tilstand tenker jeg.

Burde jo vært tydelig i dag på IKM..

Jeg er driiiiitskuffa akkurat nå,søren at jeg fikk håpet opp..dumme dumme meg!!

Kommer nok snart tanteskrelldritten!!

Unnskyld språket,bare så lei!!

Skrevet

Det er sikkert lurt å ikke ha for høye forhåpninger, MEN hos meg slår testene ut veldig seint. Har bare skygge på ikm dagen, jeg også.

Så det er fremdeles von i hengjane snøre, kjære skifer!! Ikke gi opp.

Jeg tror det klaffer for både deg og meg denne pp!!

Lykke til med videre testing, jeg krysser xxxxxxxxxxx for deg!!

Klem fra tante

=)

Skrevet

Hmmm, fremdeles skygge - betyr vel noe....??

Mange som får svak strek, men som likevel er gravide. Prøv på nytt om et par dager, med mindre tanteskremselet dukker opp før det da.....

Ikke gi opp skifer - spiren sitter snart!

klem

Skrevet

Jeg synes skyggestrek er lovende jeg skifer. Ikke gi opp enda. Kanskje du skal vente et par dager før du tester igjen. Tanta di har sikkert fått solstikk.

Krysser fingrene for deg.

klem fra

Skrevet

Enig med martine, en skyggestrek er bedre enn ingen strek. La det gå et par tre dager, så kanskje du får en "god" strek da:)

Tvi, tvi skifer:))

klem

Skrevet

Pøh! Vi gir ikke opp enda Skifer. Jeg tester aldri positivt før flere dager etter IKM. Ikke Gi opp Ikke Gi opp.heheheh.

Gur kor spennende ditte e:-)

Skrevet

Takk for oppmuntring jenter:)

Hun glimrer enda med sitt fravær så..iiiiii..sånn tenker jeg nåæ..iiiuuuæææ..hold deg unna skrell!!!!!!!!!

Klem fra Skifer i solen:)

Skrevet

Holder nesten pusten av spenning..............!! Måtte dette vare!!!

*Krysser fingrene så jeg nesten har krampe*

klem

Skrevet

har du flere tester på lager????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...