Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Har vært inne på babyverden,meldt meg inn der også,gjorde det i går,men jeg må si at BIM er mye bedre!!!!!!!!!!! her er det mer oversiktlig og ryddig synes jeg,på diskusjonsforumene på babyverden var det så rotete synes jeg,der kunne de ha med figurer og forskjellig på innleggene men synes det ble bare rotete av det. Kommer kanskje til å være der inne litt,men jeg foretrekker BIM!!! kanskje for jeg er vant til det? terminkalkulatoren på babyverden synes jeg er bedre,men ellers er det BIM som er favoritten!!!! Andre som har vært inne på babyverden og hva synes dere?
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jeg liker bim best, men vet at mange liker babyverden best. KOmmer an helt på hvordan man liker hvordan oppsettet. Mange mener at babyverden har en strenger policy enn bim.
tudeluuu Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg synes kanskje at babyverden har bedre info om barnet og utviklingen i magen og etterpå osv, men forumet er ikke noe bra! Liker ikke den typen formum i det hele tatt!! =)
kariuss Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 HEI HEI!! Jeg syns BIM er mye bedre, er på babyverden og men syns ikke den er no oversiktelig og bra, den her er veldig bra, det syns nå jeg da, men sikkert mange som liker seg der også. Men de fleste er sikkert på begge steder når de først sitter på nettet;) men vi får holde oss mest her folkens
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Enig med deg tudeluuu - babyverden har masse info bim ikke har. Jeg er på begge sidene, men er på bim jeg skriver innlegg. Inne på babyverden leser jeg for det meste.
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 jeg har bestemt meg for å avregistrere meg der nå,bare jeg finner ut hvordan,jeg kommer nok til å lese info om uke for uke og slikt der,men ikke være med på diskusjonsforumene. Nei,når det gjelder diskusjonsforum så er nok BIM best synes nå jeg. Var på ett innfall jeg meldte meg inn,skjønner ikke hvorfor i ettertkant nå da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå