Gå til innhold

Gutten veiver sånn med armene? er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4 mndr er så fælt til det..Nesten som han slår etter noe?! De føyr opp og ned hele tiden. Akurrat som han ikke har helt styring på de armene....hehe...De har jo ikke helt det ennå, men noen ganger er det så ille at han selv holder fast ene armen med andre hånda si....

Er dette normalt?

Man tenker jo sitt, om det kan ha skjedd noe oppi hodet....for jeg var veldig uheldig her når han var et par mndr.... Han kastet seg bakover når han lå på armen min, så falt han ut ned på siden og slo hodet i en hylle som har høyden ved mine hofter. Bare flaks at jeg fikk tak på han igjen i beina, eller så hadde han gått i gulvet..Han slo hodet veldig:( En mors marerit..Man føler seg veldig uduglig for å si det sånn...og jeg er så lei meg som det går an få blitt. Er så redd det kansje skjedde noe da... Jeg vet ikke...

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida det er vanlig. Ettersom tiden går vil han bare bli mer veivete og vriete til han får mer kontroll på kroppen om mange måneder. De små er altfor mye energi og må røre seg for å lære hvilken kroppsdel som gjør hva.

Stakkar, redd for at han hadde skada seg skikkelig du da. Men sannheten er at en ekstremt stor andel av babyer får seg en tur eller to i gulvet i løpet av spedbarnstiden og det går nesten alltid bra.

Skrevet

Armene til min går som slegger, godt han ikke er treffsikker!!!!

Skrevet

Det er helt vanlig:) Hadde han ikke veivet med armene hadde det vært grunn til bekymring.

Skrevet

Tusen takk..nå ble jeg 50 kg lettere.... (er på slankern , så det er bra:)... Men godt å høre at det er fler og at dette er vanlig.. Det kan se så ubehagelig ut til tider og...Syns liksom litt synd på han:) Oj, ja, det er godt han ikk er treffsikker...Selv om han har deiset og klasket handa si rett i fleisen på meg mange ganger når hanligger ved siden av meg i senge, hehe.. Og det er krefter i de små armene:)...

Skrevet

Sier det samme som de andre her jeg. Hos meg går høyre armen på gutten opp og ned hele tiden, slår og slår. Så han slår seg ofte i ansiktet, hehe.

Skrevet

Begynner å lure på det er Ole Lukkøye som er pappaen til min gutt...Fikk meg en ordentlig karamell i natt hos han, da han var litt urolig. For en kraft i en 2 mnd gamme kropp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...