melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk alle sammen ;o) Det varmet så godt å se alle hilsnene, begynte å gråte på nytt igjen! Sender masse babystøv til alle! ********************************** De som har vært prøvere en god og lang stund får litt ekstra babystøv. ****************************** **************************** *************** **************** ********************************** *********************************** *********************************** ************************************ ************ ** ************************ Termindato blir rundt den 6.feb.-08. Tenke seg til at det klaffet den måneden vi stresset mest. Var jo begynt utredning osv. Skulle begynne på pergo jeg når mensen kom denne gang. Vet ikke om det er tilfeldigheter, men tror jeg har fått litt tegn den siste tiden: Vetlis drømte om meg ) Og jeg har vunnet vin 2 ganger på rad på jobben. Jeg vinner aldri vin hehe! Jeg gir flaskene med glede videre til gubben i huset ) Har ikke fulgte noen oppskrift denne pp'n siden det var nok stress med utredningen. Har verken hatt beina opp etter sex eller tatt hostesaft. Jeg har ikke hatt noen spesielle symptomer, kanskje litt ømmere pupper og litt stikkinger. Og så kjennes det ut som mensen kommer hvert øyeblikk. Kjenner det periodevis i korsryggen. Så det vil si sånn som det alltid har pleid å være før tr har kommet. Hvis det er noen som lurer på noe, så spør )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Var inne og så på charten din, oi for noen svingninger!!! Men det så ut som du hadde el på dag 15, for etter den dagen var svingningene ligtt høyere oppe...stemmer det?
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2007 Regner med at el var på dag 15 ja...er ikke helt sikker. Jeg hadde litt mistanke om graviditet siden tempen steg så vannvittig mer enn den pleier, jeg pleier ikke å ha så høy temp rett før ikm. Den synker som regel 1-2 dager før....og når jeg så at det ikke skjedde så tenkte jeg mitt, men ville ikke gi meg falske forhåpninger (derfor jeg holdte det tyst på BliGravid).
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Ja skjønner det...jeg hoilder slike ting for meg selv jeg også. Fikk tanta idag, men ho var sein. Gadd ikke skrive det på bli gravid for da begynner alle å håpe...så jeg syns selv det er best å vente tiljeg har testet (eller fått tante)...
Siss75 Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Kjære emblamamma; for en FANTASTISK nyhet!!!! ) GRATULERER SÅ MYE!!!!!! HURRAAAA!!! ) Jeg er ikke så ofte her inne lenger, så dette er jeg glad for at jeg fikk med meg. Så flott at det endelig er din tur! ) Lykke til med din lille spire, håper du får et flott svangerskap! Suuuuger til meg litt babystøv....! ;o) Masse klemmer!
Mrs. icsi og småen Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE! Du har "alltid" vært her når jeg har lurt på noe, eller trengt litt trøst... Lykke til videre!! kos deg! Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå