Gå til innhold

Tror det er noe feil med innstillingene på babyen jeg fikk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han mener tydeligvis det er morran kl 04.30!! Og der er jeg ikke enig.. Kan ligge våken en time eller to så sovner han igjen.. Er ingen steder jeg kan bytte den sove-genet tro?! Veldig blid når han våkner da, men vet ikke om jeg er like blid.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare å venne seg til, det ... ;o)

Skrevet

Ja det går vel over en gang det og.. Gleder meg til det.. Har ikke vært sånn så lenge så er vel en periode eller no han er inne i.. Gleder seg kanskje til halvt års dagen sin som er rett rundt hjørnet! he he =)

Skrevet

*kremt*

Jeg har akkurat stått opp med min lille vakre som også pleide å mene det var morra så tidlig. Himmelsk deilig åfå sove så lenge ja!

(hun har tilbakefall innimellom, som i forigårs, men pytt)

Jeg har rett og slett gitt henne senere leggetid, og senere hviletid på den siste luren hennes. Fungerer utmerket!

Skrevet

Når legger hun seg nå da? Minsten her legger seg sånn at han stort sett sover kl 20.. Funka greit en periode, men vurderer å prøve ut det meste nå.. Skal snart inn på eget rom kanskje det hjelper og..

Skrevet

Har du stilt inn riktig tidssone i innstillingene da? Dersom babyen er innstilt på India-tid så er det jo ikke så rart? Dersom innstillingene er rett så må du vel reinstallere kanskje? Jeg anbefaler MacOS 10.4 - mindre virus og andre uhumskheter der.

Men seriøst, er det lyst på soverommet? Min våkner også tidligere nå som det er lysere så nå har vi kjøpt blendegardin. Vi er uansett ganske heldig da. Vi går på badet med poden i 8-tida slik at han legges til å sove ca 8.45, etter siste amming. Da står vi skjelden opp før klokka ni om morgenen. Om han våkner før 7.30 så er det ikke morgen her i huset. Da får han enten mat og om han ikke er sulten får han bare ligge og jodle for seg selv eller vi prøver å få han til å sove sammen md oss. Lykke til!

Skrevet

Hei, denne karen har også en periode nå hvor han gjerne er klar for dag allerede kl 4-5 på morningen. Mye uro på nettene. Vi var å fikk 3 måneders vaksina og mens vi venta på å få gå (må vente 20 min i fall d blir reaksjoner) snakka vi med helsesøstra. Nevnte at han var så urolig på natta for tia og at han vanligvis pleier å sove godt. Hun mente det var en periode bade på våren og på høsten som mange barn sover dårlig. Da ringer foreldrene til helsestajonen og klager sin nød: hva er det med ungen?!

Har vist noe med årsidene forandrer seg og lys og mørke å gjøre.

Jeg har valgt å håpe på at det er noe som går fort over så vi kan får natteroen tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...