Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok siste pille 15 mai. Gikk på Cerazette og har ikke hatt mensen siden jeg begynte på den i februar.

Har nå gått og vært øm i magen/mensmurringer siden tirsdag 30.mai. Tror jeg hadde EL den 30, og da var det bare å hoppe til køys :-)

Noen som har vært borti det samme? Å ha vært øm i magen/hatt mensmurringer siden EL for så å ha funnet ut at det klaffet på første forsøk? Hadde en ørliten blødning i går, men det er borte igjen i dag.

Er så spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo lovende ut. Nå har jeg aldri vært gravid selv, men har sett flere som har skrevet her inne at de hadde mensmurringer og stikkinger i magen fra EL til IKM. Den lille blødningen igår kan jo kanskje ha vært en liten festeblødning? Selv om det er sjelden med festeblødning kan det jo være at nettopp du er en av de som har hatt det. Du får krysse fingrene, smøre deg med MASSE rålmodeighet og vente på IKM.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Ehhh... TÅLMODIGHET skulle det være, ikke rålmodeigheit... :oD

Skrevet

Håper veldig på at vi har vært heldig.

Festeblødning hadde jeg i det ene av mine to forrige svangerskap også.

Da tok det forresten 2 pp før jeg ble gravid, så det går forholdsvis fort her :-)

I forhold til IKM. Vet jo ikke helt når den er i.o.m jeg ikke kjenner helt til min egen syklus. Vet jo bare når jeg slutta og når mensmurringene startet. Men har en god følelse på at spiren sitter allerede :-)

Får nok smøre meg med tålmodighet, ja.

Skrevet

Leste på pakningsvedlegget til CB-digital at dersom man ikke vet når IKM er skulle man vente til ca dag 19 etter at man mener man hadde EL og teste da. Kanskje det kan være til hjelp?

Lykke til!

Skrevet

Takk for tipset.

Ting har nesten gått i glemmeboka hos meg når det gjelder svangerskap, hi,hi.

Er 7 år siden sist. Blir en liten attpåklatt denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...