Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som enkelte av dykk kanskje har registrert, har eg gått på betennelsesdempande ei stund, og da er ikkje håpet i utgangspunktet så stort. Men nå lurer eg litt. Har ikm først på torsdag, men puppene har alt vore ømme nokre dagar nå, og eg er litt tett. Det kan vera at det er allergen i lufta, men eg er også vaken om morgonen og trøtt om kvelden, som er unormalt for meg ellers.

Eg veit nå ikkje. Det er ikkje anna å gjera enn å vente og sjå. Om den sat nå, vart eg gravid på same dato som eg mista i fjor - men nei, eg er ikkje særleg overtruisk eigentleg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå smiler jeg Beth.... Det hadde vært utrolig deilig om du kunne bevise at det fint går an å bli gravid selv om man spiser voltaren. Jeg spiser jo voltaren noen dager i mnd når jeg har migrene. Kan ikke slutte med det for da blir jeg liggende i dagsesvis. Ømme pupper er bra vet du. Det at du er kveldstrøtt på denne årstida er jo litt rart da. Så lyst og varmt som det er nå skal jo kroppen yre av liv om kvelden også. Dette blir spennende Beth. Du må absolutt holde meg oppdatert i dagene som kommer.

Jeg må bare betro deg at mine pupper har vært ømme siden el denne gangen. Ganske unormalt egentlig. I morres ble jeg stående å studere dem i håp om at blodårene var blitt litt mer framtredende. Men, jeg vet nå ikke om de var det, men jeg er som vanlig spent jeg da. De siste pp-ene har jeg ikke hatt ømme pupper i det hele tatt, så jeg tar dette som et godt tegn. Men, jeg er bare på dag 6 dpo idag og det er lenge igjen til ikm.

Skal heie deg fram mot ikm jeg.

Mange klemmer fra

Skrevet

Takk for det, Martine! Mine har også vore (litt) ømme nesten sidan EL, så kanskje det omsider er vår tur? Det hadde vore så kult. Du har ikkje ikm før over neste helg, du da? Eg heiar på deg også - du er vel blant dei som har venta lengst her inne.

Men eg er redd det er falsk alarm igjen for mitt vedkomande. Vi får sjå.

Her er det strålande sommarver i dag, og eg skal ta støttebandasje på armen og gå ut og grave i hagen - mest med venstre, da. Det blir eit skikkeleg venstrehandsarbeid, he-he.

Klem frå

Skrevet

he he du skulle vært venstrehendt da vet du. Det er jeg. Sønnen min brakk armen sin her om dagen. Det var heldigvis venstrearma som røyk. Det er bra håpløst når godhånda ikke kan brukes.

Ikke tenk på at det kan være falsk alarm Beth. La oss heller kose oss med symptomene våre til tanta evt. dukker opp. Er dette det nærmeste vi kommer svangerskap så får vi i hvertfall disse dagene tenker jeg. Kos deg i sola med hagen din. Jeg skal på jakt etter en ny rododendron-busk på hagesenteret idag. Jeg har en som det ikke var mulig å få liv i etter vinteren. Tror ikke fingrene mine er grønne nok egentlig selv om jeg elsker å jobbe i hagen.

klem fra

Skrevet

Krysser fingrene for dere - og for meg - kanskje vi har noe på gang alle tre?

Ha en strålende dag!

Skrevet

Du fortjener virkelig å få det til beth!

Håpe håpe håpe

Krysser fingrer og tær, hold oss oppdatert!

=)

Skrevet

Spennende jenter,lykke til :)

Klem Skifer

Skrevet

Lykke til jenter! Måtte tantene holde seg BORTE!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...