Gå til innhold

nekter plutselig å ta flaske!!! Tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun plutselig nekter å ta flaska. Vi var så vidt kommet i gang med å gi litt grøt blandet med morsmelk på kvelden, og det var så deilig at vi da kunne sove litt mer på natta.

Nå bare spytter hun ut flaska og det er hyyyyyl. Prøvd å snike den innimellom puppen også, men ikke noe som funker. I går prøvde jeg med bare helt nypumpet morsmelk, i tilfelle det var grøtsmaken hun ikke likte, men funket ikke det heller.

Så nå er vi tilbake til pupp hver 2.time natta igjennom, slitsomt både for meg og henne.... Og jeg tør ikke være borte mer enn 1-2 timer uten å ta henne med meg.... sukk, var så lettet over at det gikk så fint med flaska...

Noen som har opplevd det samme og som kan komme med noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D blir vel ik akkurat d samme, men lillegutt her ville ik ta flaske tidligere(d var da godt for lang tid siden sist). Jeg begynte da å la han få flaske med vann. I begynnelsen ville han ik ha i d hele tat, bare hylte, men så begynte han å bite og leike litt med flaska. Dette gjorde jeg hver dag. D er nå 2-3 mnd siden, og nå tar han flaske med morsmelkerstatning også! Gjett hvem som er letta!! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...