Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Her e det strålende sol meldt 26grader, Hva ville dere kledd barnet i?? har alerede vært varmt noen dager!! Herregud sommeren e her:)
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Da hadde jeg kledd på lillegutt på 13 mnd bukse, body/genser, tynn jakke, sokker, sko og tynn lue/hatt hvis det blåser. Kommer jo litt an på vinden hvor varmt 26 kjennes ut,men kunne til og med droppet jakken.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 her vi bor e det ikke et vindpust en gang, tenker at gullet blir jo faktisk like varm som meg! Her blir det bare langermet body sandaler! Kjenner jo om de e for kalde eller varme, ingen av dele er jo noe bra for dem!
Raffna Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Her har Tassen på 15 mnd på seg kortermet body, sokker, tynn bukse, tynn genser, solhatt. Hvis det blåser har han en tynn jakke og et lite bomullsskjerf i halsen. Når han sitter i vogna prøver vi å ha han i skyggen av den så godt det går, så han ikke blir stekt... Har også alltid med solkrem og solbriller ut på tur. Og vannflaske - de blir tørste i varmen. Det har nettopp blitt varmt her - når vi er litt mer vant og det ikke er noen vind så blir det nok på tide å ta frem t-shirt og shorts :-)
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Bor på vestlandet, så vi har alltid noe vind - men rundt 20-22 grader. Sikkert mer i sola. Mini har t-skjorte, bukse og solhatt akkurat nå, men har brukt både sommerkjol og shorts tidligere i uka. Er jeg ute og går, eller er på besøk, har jeg alltid med ei trøye/jakke og bukse, så jeg kan kle på hvis mini blir kald av vinden, eller sola blir borte litt. Et fleecepledd til å slenge over hvis hun skal sove. Har med masse vann og solkrem ut (likevel ble solkremen glemt i går, og det kjenner jeg på armene mine i dag, ser heldigvis ikke noe tegn hos mini)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Gud d er sommer!!! Ikke kle på de små noe mer enn dere selv. Tynn sommerhatt\caps\lue er greit, men d er varmt for disse små også!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Jenta mi hadde kort solhatt, sommekjole, langermet body og strømpebukse og sandaler ute i dag. I vogna er det skygge, så da droppa vi hatten. Akkurat nå flyr hun rundt her i bare bodyen. Er visst meldt enda varmere, og da trenger hun ikke strømpebukse under kjolen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 hehe- "Kort solhatt" Skulle stå "solhatt, kort sommerkjole..."
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 27 grader i skyggen og elise går i bleien. som hun har kost seg i kun bleien i dag:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #12 Skrevet 3. juni 2007 21 grader og noe vind i Stavanger i dag. Mini har hatt solhatt, kortermet body med t-skjorte over, sokker, joggebukse og vanlige sko. Ikke for varm i det hele tatt. Tok på joggejakken i tillegg da det ble ca 18 grader.
mai mammaen til to Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 litt over 20 grader i dag her i bergen.. datteren min har hatt en tynn strømpebukse og shorts og kort ermet body.. + en tynn genser innimellom.. men har ogås gått i kunn kort ermet body..kommer an på hva hun skal gjøre.. hun kan ikke gå enda så da syns jeg det virker litt vondt for henne å gå uten noe på beina... hun elsker iallefall å få vifte med tærene.. har hatt en sol hatt på seg og da.. og masse solkrem
Ranveig R Skrevet 3. juni 2007 #14 Skrevet 3. juni 2007 I dag har det vore eit par og tjue grader i skyggen, og småen på 20 mnd har hatt på seg shorts, korterma body, sandalar og solhatt m/øreklaffar. I og med at vi bur ved havet blåser det så godt som alltid, derfor øreklaffer. Smurte han på armar og bein + i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå