Gå til innhold

Hjelp! Hva gjør jeg galt...? Bleier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver natt når han får mat er han våt og hver morgen når vi står opp,er våt på samme side hver gang og det er på siden bak mot ryggen og fra bleiekanten og oppover ryggen,bleia er ikke våt der engang og ofte er den ikke særlig våt i det heletatt.

Hva er det som skjer?

Tar jeg på bleia feil eller? Har jo alltid gjort det slik...

Er sååå lei av og skifte 2 pysjer pr natt!

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn var d her og tidligere. Men jeg tror bleine her var festa for løst. De ligger jo mer utstrakte når de sover enn på stellebordet, så da blir den løsere...

Skrevet

Var sånn her en periode også. Kan være at bleiene er litt store, eller så må du bare feste de stramt nok ;)

Skrevet

Hvilket bleiemerke bruker du? Det var litt sånn her før også, men etter at vi byttet til Pampers Active fit så ble det slutt på det.

Det er jo strikk i livet på dem, så man kan stramme de litt ekstra uten å være redd for at det gjør vondt for babyen ;D

Skrevet

... eller sørge for at tissen hans ligg nedover i bleia. Den "amatørfeilen" gjorde eg, personalet på barselavdelingen smilte da ;o)

Skrevet

Vi hadde en sånn periode med gutten vår også. Alltid våt på samme sted på siden/ryggen. Sannsynligvis ble det for fullt i bleien i løpet av natten, da sitter den ikke så tett, så det rant ut. Vi skiftet til et nr større bleier (fra Libero nr2 til nr3) og da gikk det fint. Pass på at tissen ligger nedover ja, og stram den gjerne litt mer i livet.

Skrevet

Sånn var det her også en periode. Vi gikk opp i bleiestr og da var det slutt på det problemet.

Skrevet

Enig i at pampers active fit er veldig god, tror aldri d har lekket gjennom den!

Skrevet

jepp samme her, byttet til pampers og da har det ikke skjedd mer enn noen ganger på 2 mnd!

Skrevet

Hadde samme problem og det gikk over da vi byttet til Pampers active Fit.+

Skrevet

Jeg gjorde som mange over meg har gjort, byttet til Pampers Active fit. Aldri vært våt eller hatt avføring utenfor i den bleien. Super!

Skrevet

Sånn var det her også med første mann. Vi brukte Libero bleier, men jenta vår klarte på ett eller annet vis å tisse rundt disse bleiene. Så vi byttet til Pampers. Da var det slutt på det problemet. Hadde en venninne som begynte med Pampers, men endte opp med Libero pga samme problem.

Skrevet

Har hørt av bleie produsent at man skal bruke en str større på bleia enn som passer til vekten.Iallefall da dem er babyer.

Skrevet

Bleiene i dag er kjempe fine, men etter at gullungen begynte å snu seg litt på siden begynte det å bli våte pysjer. Da renner det jo på siden og bleien får ikke tatt i mot. Opplever det samme innimellom, men ikke så ofte som deg da.

Vi bruker libero av prinsipp.

Skrevet

Hva mener du med at du bruker libero av prinsipp? Ikke kritkk bare lurer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...