Gå til innhold

gravid likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det forvirring i mollyhuset! Føler meg veldig gravid, med antydning til kvalme hele dagen, oppblåst mage og ømme bryster. Tanta kom på tirsdag, men det har liksom ikke blitt noe ut av det. Kan det være festeblødning/hormoner? Testet med CB digital torsdag, som viste ikke gravid. Fortsatt kvalm, og testet med CB i går på dagen og tidlig i dag og har fått to svake kryss på begge. Siden det blir så mye fram og tilbake blir jeg usikker.

Men - husker at jeg var like forvirret i 02, og da var jeg så absolutt gravid. Testet negativt hos legen fire dager etter ikm, men baby ombord var det (c:

Februarbaby likevel? Er redd for å bli skuffet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennande! Du får halde oss oppdatert. Det er jo ikkje alle som får positiv test før ei stund etter ikm, og rare tanter har fleire her erfaringar med.

Skrevet

Oiiiiiii! Så spennende!!!

Et kryss er et kryss - så drister meg til å GRATULERE!!!!!!

Dette blir bra=)

Skrevet

Dette må jeg si virker veldig lovende mollymamma. Enn at det kommer en tulletante på besøk og skremmer deg. Håper virkelig testen din bare blir sterkere blå slik at det ikke levner mye tvil. Masse lykke til.

klem fra

Skrevet

Dette høres kjempespennendes ut! Hold oss oppdatert.

Lykke til, håper du har spire ombord!

=)

Skrevet

Siden du nå tydligvis er godt over ikm burde du få tydelig og korrekt svar om du tester nå,lykke til med ny test:)

Skrevet

Virker som spira er på plass spør du meg, lykke til de kommende dagene:)

tvi tvi!!!

Skrevet

Støtter noen av de andre og sier at et kryss er kryss. Det kan være så svakt det bare vil, men det er et kryss. Vi venter på neste beskjed fra deg med ny test. Klemz :-)

Skrevet

...må nok teste i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...