Nalle Puh 24pp Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er en av sliterne her inne. Har prövd i to år nå (ma i des), uten hell. Begynner å täre skikkelig, selv om jeg forsöker så godt jeg kan å holde motet oppe. Nå har det gått så langt at jeg nesten er litt likegyldig...Men 1.mensdag er alltid noe dritt!! Sorry! Mitt problem er at jeg har EL veldig tidlig, dag 5-6, og så mens på dag 20. I morgen skal jeg begynne på pergokur, dobbel tror jeg. Så får vi bare krysse fingrene og håpe at det hjelper. Tror jeg har gjort og pröv alt av stillinger, hostesaft, urter ol. som skal öke fruktbarheten, men har dere noen flere tips tar jeg gledeligimot det!!
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 åå,dette var sårt å lese..jeg vil bare med dette ønske deg lykke til med pergo og fremtid..synes du fortjener en spire etter så mange mnd med prøving.. sender deg masse bli gravid støv,å håper å se at du forlater gruppa her snart for å gå over til 1 trimester:) klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå