Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Første dag i siste mens var 12 mai. Da sier eggløsningskalkulatoren at jeg hadde EL 26mai men skal det ikke bare gå 14 dager (ca) fra EL til neste mens? Hvis jeg hadde EL 26mai og det skal gå 14 dager til mens, da skal jeg jo ha mens 9 juni. Men da er det jo ikke gått 4 uker fra sist mens??? Noen som har peiling???
Dizzie_mortil3 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Jo, da har det gått akkurat 28 dager, eller 4 uker, siden forrige mens.
babyT Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Det skal stemme det. Jeg hadde siste mens 10. mai. Fikk positiv EL-test 24. mai og har IKM 7. juni. Som du sikkert ser er alle disse datoene to dager før deg ;o) Jeg har 28 dagers syklus.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2007 å ok jeg var så dum at jeg tenkte at jeg da skulle ha mens 12 juni siden jeg hadde sist 12 mai.. at det liksom skulle gå ca 1 kalender mnd fra mens til mens.. men der tok jeg da feil :-P Takk! da har jeg bare 5 dager igjen til IKM
gladJenta25 Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 d e helt rett... eg hadde første mens dag 11 mai, og mitt stemmer m deres...har 28 dager syklus også håper alle 3 har hver sin spire
vipsen*en av hver* Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 hei hei.. dette var morsomt.. Jeg hadde mensen jeg og 12.mai.. skal ha IKM den 9.juni.. har tenkt å ta en test på torsdag for eg er så spent.... håper det har klaffet for oss alle sammen. da får vi termin nesten samtidig...
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2007 Hehe ja det hadde jo vert litt stilig da! Jeg skal teste på søndag hadde jeg tenkt.. da er jeg 1 dag over IKM Så forhåpentligvis viser den positiv! Føler det på en måte på meg at jeg er gravid.. en rar følelse hehe... kan ikke huske å ha hatt den følelsen sist... ÅRH så jeg gleder meg og håper å se 2 streker på pinnen asså!! Lykke til dere også! krysser alt som kan krysses for dere! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå