Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Var på do nettopp, har hatt litt hard mage idag, men fikk endelig til litt. 1mnd siden fødsel. Men så sammen med "det" kom det endel blod, helt ferskt rødt og det rant litt etterpå.. Hva er det?? Er ikke spes vondt, litt der og da, men ikke nå etterpå.. Ble så nervøs. Noen som vet??
Sassy. Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det er nok sikkert bare hemorider,eller rift "bak der". Men er enig i det at det ikke er noe gøy å oppleve,hadde det slik etter fødsel med førstemann,og det var lite gøy å gå på do.... Men det gikk over etter en stund da. Spis mye fiber og drikk mye vann,så blir du ikke så hard i magen,da er det lettere å gå på do
FrøkenSprøken Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg vil også tro at det er en hemoroide som det har gått hull på. Blod i avføringen er i utgangspunktet noe man skal ta særiøst, men iom at det rant, tyder det på at det ikke er bløninger i magesekk eller tarm. Tror jeg ville ha spurt en lege bare for å være sikker, men er srimelig sikker på at det ikke er boe å være redd for. Drikk masse vann, spis fiber, og beveg deg mye. Gå på do når du kjenner at du må, og press minst mulig.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 enig her, men legger bare til at om blødningen skulle sitte oppe i magesekken, eller tynntarmen så er blodet helt svart når det kommer ut! Det er fordi tarmen suger til seg de røde blodlegemene ol.. så blodet kommer garantert fra nederste del av tarmen hvis det er en frisk rødfarge!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er såååå glad jeg fikk keisersnitt... (Unnskyld at jeg sier det)
lilja70 Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 -og til siste anonyme innlegger over meg: dust. Unnskyld at jeg sier det. Jeg har hatt to fødsler og et ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå