Gå til innhold

Nå ble jeg redd..hjelp? (intimt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do nettopp, har hatt litt hard mage idag, men fikk endelig til litt. 1mnd siden fødsel. Men så sammen med "det" kom det endel blod, helt ferskt rødt og det rant litt etterpå.. Hva er det?? Er ikke spes vondt, litt der og da, men ikke nå etterpå.. Ble så nervøs. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke farlig. Det er bare en rift i endetarmsåpningen. Det kan se ut som om det er MYE blod, men det er ikke farlig. Kan riktignok være veeeeeldig vondt...

Skrevet

Jeg har hatt det samme etter fødselen, og da spesielt hvis jeg har hard mage. Kjenner at det stikker akkurat i åpningen og så kommer det tilsynelatende masse friskt blod med... Regner med det bare er en rift eller noe som "revner" igjen hver gang jeg går på do. Hadde det samme rett etter fødselen med førstemann, gikk til lege og måtte ta røntgen av endetarmen (som forøvrig var DRITTvondt!!!!), men alt var ok. Og så lenge det er friskt blod som kommer er jo det en fordel!

Skrevet

jeg har ogsaa nylig begynt aa faa litt blod naar jeg toerker meg bak...3 uker siden foedsel...trodde kanskje det var hemorider jeg, men kan liksom ikke se noe....saa det er kanskje bare en rift? ohh, for en lettelse det hadde vaert da. :)

Skrevet

det hadde jeg og, jeg hadde hemmoroider, mens "det" passerer gjennom hullet gjør det veldig vondt? i såfall er det det tror jeg. kjøpte meg alcosanal stikkpiller og så var det borte. mange som, får det etter en fødsel.

Skrevet

Jeg har også lurt på om det er hemorider, men da må de isåfall være på innsiden, og jeg har ingen planer om å kjenne etter der.... ;) Så ser det litt an, hvis det ikke går over etter en stund, så jeg heller sjekke.... uff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...