Gå til innhold

hjelp..veit ikke hvordan jeg skal få gutten min tit å legge seg før kl blir 22..

Anbefalte innlegg

hei har en gutt på snart 7mnd han nekter å legge seg før kl blir 22-22.30 og det begyner å bi tøft han sover godt på formiddag men på ettermiddagen smaker han nesten ikke søvn,han e stup trøtt i sju tia...prøvd å gi han grøt og flaske men når han kommer i sengen starter han å skrike...tar han opp og når jeg legger han kl ti er det stillt med en gang...noen som har erfaring som kan hjelpe meg...please???

Fortsetter under...

Hei hei:)

vet ikke hvor mye hjelp det er i det her, for det er ikke alltid ma har muligheten, men gutten min, han la seg ALDRI før 23 før, helt til han ble meldt på babysvømming! Vi hadde kurset klokken halv syv, og den første dagen var han så sliten da han kom hjem, at han sloknet, og etter det, har han lagt seg syv hver kveld!

Det jeg egentlig mener, er at du kanskje kan finne på noe sammen med han rundt den tiden du vil legge han, på en måte "slite han ut" litt:)

Kanskje ikke det beste rådet, men:)

Jeg har ikke prøvd babysvømming, og ikke sovner snuppa klokka syv heller..hehe... Men jeg har lagt merke til at hun sovner tidligere og bedre de dagene vi har vært aktive og latt henne få oppleve nye ting. Når vi bare er hjemme og dagene blir like, kan det være litt mer plunder med å få henne i seng.

Her i gården bader vi hver kveld ( går greit med huden) som en avslutning på dagen. Prøv å gi grøt i 18tia og melk som avslutning i 19/1930tia før dere legger han. Dere må nok tåle litt sutring/skriking de første kveldene, men gå inn og putt smokke, evt.gi litt vann og gå ut igjen. Viktig at han legges i godt humør, vertfall merker vi det her.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...