Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hun er 18 måneder, og har 4 tenner oppe og 4 nede, altså de 4 fremme bpde oppe og nede. Pluss 1 jeksel oppe og nede på hver side. Men hun har fått en "lei uvane", hun skyter frem underkjeven, og letter de 4 fremtennene i d\nedmunnen utenpå de fire fremtennene oppe. Og jeg ser at de fire fremtennene oppe er ikke rett ned, men litt bøyd bakover.... Dette er jo ikke bra. Hva skal jeg gjøre?? Hun ser underbitt ut, og det er ikke noe vakkert. Dersom jeg stryker henne over kjaken, eller hun prater, eller noe så holdet hun kjeven rett, men svupp, så smekker hun ned-tennene utenpå øvertennene. Vil dette forsvinne?? Vil ikke at hun skal gå slik, for det er ikke spesielt fint..............
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Kanskje det er bare noe hun gjør en periode, men jeg tror kanksje jeg ville sjekka at alt er som det skal i munnen hennes. Datteren min satt en lang periode da hun var 9-10mnd med munnen formet som en o hele tida. Folk lo og da gjorde hun det enda mer, men det gikk over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå