Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer med en liten oppfordring her. Det er mange som sender spørsmål blir jeg gravid, hvordan går graviditeten, blir barnet friskt, hvordan utvikler forholdet seg osv..

Det er veldig viktig FØR man spør om framtiden hva man virkelig ønsker å vite. Tror ikke alle tenker over at det er ikke alle svar som er positive.

Det er veldig hyggelig å sende tilbakemeldinger som ja du blir gravid om en måned, alt går bra osv... Men det er et dilemma når man får opp at det tar 16 måneder til før en ny graviditet - eller ingen graviditet i det hele tatt, forholdet utvikler seg ikke i ønsket retning osv. Det å komme med negative tilbakemeldinger på spørsmål er helt ok i sitting, pr tlf og også gjerne pr.mail når man kjenner at personen på andre siden oppriktig ønsker å få et svar,- men dette er ikke tilfellet for en del av dere som har sendt melding til postkassen.

Er det flere som har noe de gjerne ønsker å få vite om hva fremtiden vil bringe så har jeg en oppfordring : Tenk nøye gjennom hva du egentlig ønsker å vite noe om.

Spørsmål som blir barnet friskt ønsker jeg ikke. Tror selv at alt liv har mening - og at ingenting er tilfeldig.

Dette er ikke ment som en skjennepreken - bare en oppfordring om å tenke gjennom hva du egentlig vil vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Sunze!

Jeg har tenkt nøye gjennom dette, men ønsker veldig å få svar....

Har vært gjennom syv harde svangerskap, men bare fått to barn. Ønsket om tredjemann er fremdeles sterkt, men har nå begynt å lure på om det har noe for seg å prøve igjen.... vanskelig for familien at mamma er dårlig i fire måneder, for så å miste babyen....

Så det jeg ønsker svar på, uansett om det er positivt eller ei: Kommer jeg til å få flere barn??

Mine datoer: 221271 Hans 240967

Takknemlig for alt du ser!

Skrevet

Dette synes jeg var en fin oppfordring, og svært viktig å tenke gjennom! En klarsynt forklarte meg grunnen til at han aldri fortalte noen om det kom eller ikke kom til å "bli de to" som den han så for spurte om... Han sa at dersom han så at det ville bli de to livet ut, og sa det til personen, kunne personen slutte å pleie forholdet fordi "jeg vet han/hun blir hos meg likevel". Likeså hvis han så at det ikke ble de livet ut, kunne vedkommende aldri være fullkommen lykkelig i den tiden de fikk sammen... Han/hun kunne tenke: "javel, så ga han meg roser/ så har vi fått et barn sammen, men han kommer til å slutte å elske meg snart"...

Jeg har spurt om når jeg blir gravid her inne, hvorfor jeg ikke har fått svar spekulerer jeg i grunnen ikke over... Jeg "vet" at jeg vil få barn, så om det bare er at det er så mange å svare på, eller om det ikke er positivt det dere ser, vet jeg ikke, men velger å ikke tenke så mye på det :D

Det er fint å se at du ønsker å ta vare både på deg selv og medlemmene her inne, Sunze :D

MVH

Skrevet

Hei Sunze

Har sendt deg pm jeg :)

Håper alle inne her har en fin sommer? :)

Herlig med godvær altså!

Klem

Skrevet

Veldig bra innlegg Sunze. Tror det er viktig å tenke igjennom hva man egentlig vil vite. Fortstår at du møter på vansklige temaer til folk som har veldig sterke følelser og ønsker. Har selv fått svar fra deg og er veldig spent på om du får rett. Med dette innlegget fikk jeg stor respekt for deg.

Skrevet

heisann sunze:) er så mange ting jeg lurer på ang ungen som snart hopper ut,.. ting som vil forholde mellom meg å gubben holde? kommer vi noen gang til å forlove/gifte oss? å ungen,kommer han/hun til å få det bra? blir det gutt jente?å hva med økonomien?har akkurat kjøpt oss hus å greier, men er usikker inni meg om dette går etter planen.. om du får negative energier rundt oss vil jeg gjerne vite det oxo, uansett negativt el positivt. jeg er født 240686 han er født 220582. på forhånd tusen takk!! ha en fortsatt fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...