vannmann79 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Vår datter på 6 mnd har begynt å snu seg i senga slik at hun noen ganger sover på magen. Kjenner at jeg blir litt stresset av det.. Stakkars, så fort hun har sovnet på magen kommer jeg og snur henne tilbake på ryggen:) Har hørt at faren for krybbedød minsker jo eldre babyene blir og at når babyen klarer å snu seg selv er det ikke så farlig lenger. Noen andre som har babyer som sover på magen?
Honningmelon Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jada, jenta mi snur seg hit og dit hele natta. Tenker ikke på det i det heletatt:)
høstungen Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Minstejenta mi hadde mye vondt i magen som lita, og derfor ble det til at vi bar ho mye på armen mens ho lå på magen. Dette overførte vi oså til senga da det var kun på magen ho roa seg og fikk sove. Ho er i dag nesten 4 år og sover fortsatt på mage. Gjerne oppå en stor kosebamse. Jeg har som filosofi at det er viktigere at ungen får sovet og kvilt seg ut, enn å absolutt skulle tilfredsstille all slags forskning.
Alvepike Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 lurer også på dette da mi jente på snrt 5 månder også sover på magen? Hvor stor er krybbedød risikoen nå???
_svana_ Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Kan si det samme som høstungen. E har sovet på magen siden han var 7 uker, nå er han 8 snart mnd. Umulig å få han til å sove på ryggen, 40 min. i vogn går til nød. Han må jo sove...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 de sier jo at når babyen klarer å snu seg på magen selv skal man ikke bry seg da..man skal ikke stå opp for å skjekke hvordan den ligger osv..men er litt ekkelt/skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå