manonym Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Altså, tar dere de med dere ut på terassen? Har så lyst å sette meg ut på terassen, men kan jo ikke det når lille gutten ligger på gulvet å leker. Har ikke noe spesielt skygge på terassen, og ikke noe parasoll (?). Vet heller ikke hva jeg eventuelt skulle hatt på han eller hvor jeg skulle gjort av han... Hm.. ble litt rotete dette men...
komplett.no Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg fant frem en gulvmatte og la på altanen, så brukte jeg et pledd over gelendret for skygge/ly for vinden. Der lå hun å storkoset seg i body, strømpebukse og lue. Ville hatt mindre på hvis det var varmere, men er jo "bare" 20 grader i skyggen selv om det er godt å varmt i solen. Er bare å bruke fantasien. Kan jo for eksempel ligge i barnevognen/bagen eller sitte i vippestol/bilstol.
manonym Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Ja, men vognbagen og vippestolen blir nok litt kjedelig for han i lengden, i alle fall vognbagen. Men kanskje et tykt teppe, og noe for å skjerme mot vind og sol ja. Hm, tror jeg får prøve det.=) Er førstegangs så er så redd for å gjøre noe feil=)
lisa2 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg bruker en paraply som jenta mi ligger under på et teppe. Legger paraplyen med håndtaket ned mot gulvet/bakken og teppe under der. Da tar det ikke så stor plass og babyen får nok skygge.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har et prinsessetelt med UV beskyttelse. Kan ha babygymmen inni der og lammeskinn under.
manonym Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2007 lisa2: God ide, men tror ikke det funker med gutten min, snar seg over på magen hele tiden så da hadde han vel rulla utfor eller noe=) Men tror jeg skal prøve å se om det går=) Har ønskt meg et sånt UV-telt som vervegave fra Goboken. Håper jeg får det snart=)
lisa2 Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 hm ja tenkte ikke helt på det, jenta mi har ikke begunt å rulle enda. Du får feste fast paraplyen på gutten eller no...... he he UV telt høres jo smart ut da
Lua på snei :o) Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Heisann Vi kjøpte et strandtelt(et halvt telt) på Lidl for 70 kr,og veit de selger et sånn for 99 kr på jysk. Der blir de beskyttet for sol og vind )
manonym Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2007 Oki, takk for tips, men har bestilt UV-telt som vervepremie på Goboken.=) Så håper de kjøper seg en pakke der ganske snart så jeg får det i posten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå