<3 Legoland <3 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har en Quinny Zapp.. men denne kan ikke legges ned, angrer litt på at jeg kjøpte denne... :-( Fordi nå kan jeg ikke bruke denne til mer enn en liten shopping tur.. Skal jeg selge denne? Lur å ha senere ?? Hvilken skal jeg velge nå? Bruke den store sportsvognen?? (Bebe confort-Hightrek) Håper på mange tips :-)
allegodetingertre Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Vi har brukt OTH fra vår jente var 14 mnd, kjempegod vogn!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Easywalker classic - suveren både i vekt og trillecomfort. Teutonia Timmy (full liggestilling, men likevel nett trille) Emmaljunga Softy - samme type som Brio sitty, men med større hjul.
<3 Legoland <3 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 De vognene dere mener er jo noen lunde samme størrelse som den jeg har, altså Bebe confort-Hightrek.... Då får jeg bare ha den... Kanskje kjøpe en paraply trille i tillegg ??? Som ryggen kan legges ned på??
mimmizizi Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 hei! PegPerego Pliko, full liggestilling, har også jente på 17 mnd og hun liker å sitte i den. Er helt rolig på handle tur, kanskje fordi vogna er komfortabelt.
<3 Legoland <3 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2007 Ikke lett dette.. Kanskje jeg må kjøpe en lett trille i tilleg til Zappen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Gt Sport har full liggestilling og er rålett
lucki Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Tips: bare kjøp nytt bebe confort understell, de har mange som er små og lette å slå sammen. Også klikker du bare på den gamle sportsvogndelen. Smart !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå