melkekua™ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Da treffes vi igjen ) Leste at du har vært på ul, hvordan gikk det? Ser også at nicket ditt er forandret litt, har dere fått gode nyheter?
*Vetlis* Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Ja så koselig!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var utrolig moro synes jeg :-) Vi har vært på ul. Det var utrolig deilig. Han målte at foster og eggsekk og alt stemte overens med hverandre, hjertefrekvensen var på 153 pr.min! Å han sa at så langt ser alt bra ut :-) Å jeg har en god følelse nå!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Har du akkurat vært på UL? Jeg skal på UL førstkommende torsdag - er da 7+2. Forferdeling spennende!!!
*Vetlis* Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Ja jeg var på 7+2 faktisk :-) Det var veldig spennende !!! Du kan glede deg :-)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Håper jeg også "tør å glede meg litt" etterpå...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har jo sagt til deg at denne gangen går det bra! ;o) Da fikk jeg lagt snuppa i senga si. Nå venter dusjen og så en velfortjent hvil på sofa'n )
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2007 Herremin....ikke meningen å være anonym...kom borti knappen når jeg skulle lagre.
*Vetlis* Skrevet 3. juni 2007 #11 Skrevet 3. juni 2007 Nei særlig emblamamma! Du tenkte at endelig akn jeg være anonym, gjett om ikke jeg skal utnytte det hihi! Så delig da, kos deg du! Her lages det pannekaker!
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2007 Ja, endelig kunne jeg være Anonym ;o) hehe! Tror du ikke svigerfar kom innom rett etter dusjen min.... hyggelig med besøk altså, men der forsvant hvilen min ( Nå skal jeg jaggu låse ytterdøra slik at jeg i alle fall får meg 20 min før jeg må vekke snuppa.
*Vetlis* Skrevet 3. juni 2007 #13 Skrevet 3. juni 2007 Ja er ikke det typisek da? Murfhys lov, hørt om den?
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2007 Hørt om Murphy's lov ja! Måtte lete litt på nettet for å finne den rette definisjonen. Her har du linken! http://folk.uio.no/larstkl/
*Vetlis* Skrevet 3. juni 2007 #15 Skrevet 3. juni 2007 Jeg mente bare at du var uheldig, når du endelig kunne hvile deg litt da snuppa :-) Vet hva det er jeg :-) Har vært ute på mange fiske turer jeg hehe!
melkekua™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er litt gira fortsatt skjønner du )
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. juni 2007 #18 Skrevet 3. juni 2007 Jeg håper selvsagt du har rett, emblamamma! Vet godt hva dere tenker mtp å ha behov for pauser. Denne uka skal jeg ha senvakt tirsdag, dobbelvakt onsdag og tidligvakt torsdag... Skjønner ikke helt hvordan det skal gå, men får det vel til på en måte. Det verste er kvalmen når jeg ikke får nok hvile. Etter jobb torsdag er det i alle fall UL, så uka kan i grunn ikke gå fort nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå