Suzana Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 hej er ei jente på 19 år blir 20, det jeg vill si og be dere e: Er det noen som kan spå mg????? Jeg har virkelig store probleme(kjærlighets) E vill se om dt komer noka til å fungere,,,,vær så snill...jeg ber dere å hjelpe meg, hvis dere har et varmt hjerte å hjelpe en stakkars bekymret jente som vil se om henens framtid, så herregud,,,jeg skulle vært kjempe kjempe takknemlig...plss å hjelpe mg:(((((( Takk=)
Suzana Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2007 koffer gidd ingen å svare mg...eller hjelpe mg...e har jo virkelig har et problem...mens de andre lixom spør om...ja kor saken demmes er (ikke noevond ment) men lixom alle får hjelp untatt mg da:((((((((((((((((((((( PLLLL kjære spådamer hjelp mg da...
Krin Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hei Suzana! Jeg har prøvd å se på deg flere ganger men får desverre ikke opp noe det er ikke alle som er like lett å se noe på desverre=(((((( Håper noen andre av de flotte jentene her inne kan hjelpe deg=)))))) Lykke til....... Klem
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 .....fikk opp sverdesset på deg....det betyr ofte at ting vil kommer til klarhet snart.....deretter stavesset som er et godt kort på alle måter.....siden to av essene dukket opp i legget ditt vil jeg anta at dette er en viktig epoke for deg..... ha litt tålmodighet så jobber ting seg til det beste av seg selv..... lykke til!!!!
Suzana Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 jeg er født i 22.09.1987 er det noen som kan spå mg...???? Vær så snill da....jeg bare må se ka som komer til å skje videre md typen/manen min...så plssssssssssss spådamer ta ne liten kikk...plsss:( e sverger æ e så fette lei og trist...æ klarer ikk mer...så håpr dere skal hjelpe mg:( takk klem og kyss=)
Suzana Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 halooo spådamer,,,kan noen hjelp mg snart=?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå